OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

çara ne almalıyım

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ByParadoxy
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 18
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

çarım aegis 8 ırısım 2 hangar diğerinde vega var 3 lf4 full lf3 full bo2 24 arge p.e.t var 2. hangara goli alıp 250.000 urilik tasarımda almayı düşünüyorum yoksa daha arge mi yapıyım size göre napıyım her türlü öneriye açıgım
 
Son düzenleme:
24.Argeden sonrası bana göre zarar.

Tasarım almanızı tavsiye ederim.

Veya petiniz yoksa pet alıp ona 3.Seviye Kamikaze alıp kapı yaparken-düşman kesersen v.s çok yardımcı olur.


Edit: 250.000 Uridium yerine anahtar alıp LF4 veya Apis bonus günlerinde açarak daha güzel şeyler elde edebilirsiniz tasarım da çıkabilir.
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst