HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
murtının itemelryle mı adam oluon 

evt fazla söze gerek yok beyler murat abisi saolsun sura traşlı cocuktan ne beklenir![]()
buda yancısı liseli ergen seref
hadi evlat tebrikler sana güle güle kullan soyulmus hazır
![]()
![]()
boş boş konuşma lan düne kadar peşimdeydin gözüme girmeye çalışn biriydin
.d.d.d.d.d evlat bos hayallere gerek hadi evlat yol al
boş hayalmiş peh savaşçı vardı senn DRAGO dye ozamn gözüme girmeye çalışıyordun len hayalmiş neyse inkar ediyorsun konuştukca batıyon zaten

onalr yenildiklerini koyuyormu ? 1.ncisi gelsin bida atarız sıkıntı yok 2.ncisi gel senlede atalım yen çek ss ni koy buraya 3.ncüsü sessiz ol !![]()
Ben ne yenme, ne de yenilgi ss lerimi koyuyorum buraya. Yaptıysam dostluk vs lerini vesaire koyuyorum. Seninle polemiğe girmeyeceğim. Çünkü ben hayatımda aşağıdan yukarı düşen bir cisim görmedim.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 30
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 31
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 31
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 27
- Cevaplar
- 34
- Görüntüleme
- 2K
