HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Nedense hiç yenilgi sslerinizi koymuyorsunuz
Hep yendiğiniz zaman koyuyorsunuz, size göre bu oyun yenmekten ibaret olmuş..
Hep yendiğiniz zaman koyuyorsunuz, size göre bu oyun yenmekten ibaret olmuş..Jusifer,bana yenildiği vsyi foruma atan tek bir adamı gösterir misin veya toplu savaşların birinde hangi mavi bayrak yenildiği anı atmıştır foruma;birini gösterir misin,kim kabullenmiş yenilgiyi ?
Nedense hiç yenilgi sslerinizi koymuyorsunuzHep yendiğiniz zaman koyuyorsunuz, size göre bu oyun yenmekten ibaret olmuş..
onalr yenildiklerini koyuyormu ? 1.ncisi gelsin bida atarız sıkıntı yok 2.ncisi gel senlede atalım yen çek ss ni koy buraya 3.ncüsü sessiz ol !

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 30
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 31
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 31
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 27
- Cevaplar
- 34
- Görüntüleme
- 2K

videoyuda koyyim daha güzel