kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Dün Gece Blue Katliamı..

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan TrPLoToNiqq
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 47
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

hade canlarım buyuyun öle gelın bıze FestivaL alayınızı yıkar yuregınız varsa buyrun lonca savasına her zaman beklıyoruz ama ıcraat yok ayrıca 2 adam kesınce foto atmayıda cok ıyı bılıyorsunuz savasa gelınce baskanınız cıkar chardan ah ah acıyorum la sıze savaslarda 3 kısıyle gelırsınız sonra acık kımse yok ben nabıyım adammı verem sana haha yeter sıze bu kadar yuregınız varsa buyrun savasa 7/24 Beklerız gencler FestivaL Loncası
 
hade canlarım buyuyun öle gelın bıze FestivaL alayınızı yıkar yuregınız varsa buyrun lonca savasına her zaman beklıyoruz ama ıcraat yok ayrıca 2 adam kesınce foto atmayıda cok ıyı bılıyorsunuz savasa gelınce baskanınız cıkar chardan ah ah acıyorum la sıze savaslarda 3 kısıyle gelırsınız sonra acık kımse yok ben nabıyım adammı verem sana haha yeter sıze bu kadar yuregınız varsa buyrun savasa 7/24 Beklerız gencler FestivaL Loncası

senin bu Festival dediğin Loncayı sadece BRiaNN la ben onlar 11 kişiydi fark atık bunlara :) bumu lonca :)
 
senin bu Festival dediğin Loncayı sadece BRiaNN la ben onlar 11 kişiydi fark atık bunlara :) bumu lonca :)

realkings sen kendini ancak maziyle avutursun :)
Sizki savaşı bile saygı çerçevesi içerisinde beceremiyosunuz ötüyosunuz.
11 kişi dedigin FestivaL in ilk kuruldugu günlerdi ve saglam adamları yoktu.
Size şunu yani sizi örnek vereyim YaKaMoZ ilk kuruldugunda gerek aWeSoMe ile olsun gerek ANKA ile olsun yaptıgı savasları kaybettigi için BRiaNN tarafından 1-2 defa bozulmustu ama sen beynin balık hafıza oldugu için dün ne yedigini hatırlamadıgın için bunu nerden bilecen ? o yüzden kendinizi çocukca avutmayın büyüyün ve etrafınıza bakın.
 
hey dostum ben festival loncasına da katıldım yokomoz loncasınada ama yakomoz loncası daha iyi halende yokomoz loncasındayım adımda Promaniac14 dür
 
hey dostum ben festival loncasına da katıldım yokomoz loncasınada ama yakomoz loncası daha iyi halende yokomoz loncasındayım adımda Promaniac14 dür

Vallamı :D yakamozlular senin ela gözüne boyuna posunamı hasta sanıyosun ? Şuan içinde bulundukları durum için sizin yüzünüze güleceklerdir ama durumları eger düzelirse sizin yüzünüze bakıp Allah ın selamını dahi vermezler :D Sizin için çocuk derler durum geçene kadar katlanıp durum geçtikden sonra tekmeyi vuracaklar ozaman yine gelecegin yer maviler olacak ve göreceksinki FestivaL mi iyi YaKaMoZ mu iyi herşeyi göreceksin :D
ayrıca yokomoz degil YaKaMoZ.:ka19:
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst