HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
hade canlarım buyuyun öle gelın bıze FestivaL alayınızı yıkar yuregınız varsa buyrun lonca savasına her zaman beklıyoruz ama ıcraat yok ayrıca 2 adam kesınce foto atmayıda cok ıyı bılıyorsunuz savasa gelınce baskanınız cıkar chardan ah ah acıyorum la sıze savaslarda 3 kısıyle gelırsınız sonra acık kımse yok ben nabıyım adammı verem sana haha yeter sıze bu kadar yuregınız varsa buyrun savasa 7/24 Beklerız gencler FestivaL Loncası
hade canlarım buyuyun öle gelın bıze FestivaL alayınızı yıkar yuregınız varsa buyrun lonca savasına her zaman beklıyoruz ama ıcraat yok ayrıca 2 adam kesınce foto atmayıda cok ıyı bılıyorsunuz savasa gelınce baskanınız cıkar chardan ah ah acıyorum la sıze savaslarda 3 kısıyle gelırsınız sonra acık kımse yok ben nabıyım adammı verem sana haha yeter sıze bu kadar yuregınız varsa buyrun savasa 7/24 Beklerız gencler FestivaL Loncası
senin bu Festival dediğin Loncayı sadece BRiaNN la ben onlar 11 kişiydi fark atık bunlara
bumu lonca
senin bu Festival dediğin Loncayı sadece BRiaNN la ben onlar 11 kişiydi fark atık bunlarabumu lonca
![]()
realkings sen kendini ancak maziyle avutursun

Sizki savaşı bile saygı çerçevesi içerisinde beceremiyosunuz ötüyosunuz.
11 kişi dedigin FestivaL in ilk kuruldugu günlerdi ve saglam adamları yoktu.
Size şunu yani sizi örnek vereyim YaKaMoZ ilk kuruldugunda gerek aWeSoMe ile olsun gerek ANKA ile olsun yaptıgı savasları kaybettigi için BRiaNN tarafından 1-2 defa bozulmustu ama sen beynin balık hafıza oldugu için dün ne yedigini hatırlamadıgın için bunu nerden bilecen ? o yüzden kendinizi çocukca avutmayın büyüyün ve etrafınıza bakın.
hey dostum ben festival loncasına da katıldım yokomoz loncasınada ama yakomoz loncası daha iyi halende yokomoz loncasındayım adımda Promaniac14 dür
hey dostum ben festival loncasına da katıldım yokomoz loncasınada ama yakomoz loncası daha iyi halende yokomoz loncasındayım adımda Promaniac14 dür
Vallamı
yakamozlular senin ela gözüne boyuna posunamı hasta sanıyosun ? Şuan içinde bulundukları durum için sizin yüzünüze güleceklerdir ama durumları eger düzelirse sizin yüzünüze bakıp Allah ın selamını dahi vermezler
Sizin için çocuk derler durum geçene kadar katlanıp durum geçtikden sonra tekmeyi vuracaklar ozaman yine gelecegin yer maviler olacak ve göreceksinki FestivaL mi iyi YaKaMoZ mu iyi herşeyi göreceksin 
ayrıca yokomoz degil YaKaMoZ.:ka19:
