HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Böle Ss'lerle kendinizi avutun bakalım çölü geri almışlar peh
bu savaşın neresi bana bi söylesene ? 
http://www.turkmmo.com/merkur-resimleri/2052063-adi-yakamoz-baskini-guya.html
Al sana o akşamki asıl ss ler siz kendinizi kandırın
Ayrıca çöl bizim zatn sen kimsin
O resim senin karakterini kişiligini ve yaşını açıkca ortaya koymuş
dengimiz degilsin git büyüklerin gelsn 
Ayrıca yanaşma degil bütünlük denir ona ordaki herkes mavi bayragı savunuyo
Savaşın sonunda köyünüze geldik utancınızdan pazar çarlarınıza kaçtınız 1 lwl çar doldu çöl full paso küfür dedigim gibi acizsiniz ne yapıyosanız kendinize yapıyosunuz
size diyecek lafım yok.
bu savaşın neresi bana bi söylesene ? 
http://www.turkmmo.com/merkur-resimleri/2052063-adi-yakamoz-baskini-guya.html
Al sana o akşamki asıl ss ler siz kendinizi kandırın
Ayrıca çöl bizim zatn sen kimsin

O resim senin karakterini kişiligini ve yaşını açıkca ortaya koymuş
dengimiz degilsin git büyüklerin gelsn 
Ayrıca yanaşma degil bütünlük denir ona ordaki herkes mavi bayragı savunuyo

Savaşın sonunda köyünüze geldik utancınızdan pazar çarlarınıza kaçtınız 1 lwl çar doldu çöl full paso küfür dedigim gibi acizsiniz ne yapıyosanız kendinize yapıyosunuz
size diyecek lafım yok.Böle Ss'lerle kendinizi avutun bakalım çölü geri almışlar pehbu savaşın neresi bana bi söylesene ?
http://www.turkmmo.com/merkur-resimleri/2052063-adi-yakamoz-baskini-guya.html
Al sana o akşamki asıl ss ler siz kendinizi kandırın
Ayrıca çöl bizim zatn sen kimsin
O resim senin karakterini kişiligini ve yaşını açıkca ortaya koymuşdengimiz degilsin git büyüklerin gelsn
Ayrıca yanaşma degil bütünlük denir ona ordaki herkes mavi bayragı savunuyo
Savaşın sonunda köyünüze geldik utancınızdan pazar çarlarınıza kaçtınız 1 lwl çar doldu çöl full paso küfür dedigim gibi acizsiniz ne yapıyosanız kendinize yapıyosunuzsize diyecek lafım yok.
Hehe Olum Siz Kimsiniz La Yanaşmalar ? Lonca Savaşı Yolladık 4 Kere Neden Red Ettin ? 5-10 Lonca Birleştiniz Anca Svaş Acalım Dıyosunuz
Erkek Olunda Kendı Loncanızla WS Atın Edsless Den Bir Tek Fredic Vardı. Ayrıca Çektiğinz Sslerdeki Kırmızı Sayısına Bakın Bide Bizim Çektiğimiz SS Lerdeki Oyunculara Bakın.4-5 Kişiy Kesip Resim Atmışsınız. FestivaL Ve Yanaşmaları İşte. Biraz Anlama Kabiliyetin Varsa Söylediklerimi Anlarsın :ka19:
Son düzenleme:
aynen kardesim birde utanmadan birlestikden sonra pm atıyor hakan hadi yapalım baskanına soyle diye 10 kere svaas istedgi yollarken nerdeydin aklın?
Coluk cocugu doldur hadi savas yapalım de siz boglesiniz iste.
Coluk cocugu doldur hadi savas yapalım de siz boglesiniz iste.
Böle Ss'lerle kendinizi avutun bakalım çölü geri almışlar pehbu savaşın neresi bana bi söylesene ?
http://www.turkmmo.com/merkur-resimleri/2052063-adi-yakamoz-baskini-guya.html
Al sana o akşamki asıl ss ler siz kendinizi kandırın
Ayrıca çöl bizim zatn sen kimsin
O resim senin karakterini kişiligini ve yaşını açıkca ortaya koymuşdengimiz degilsin git büyüklerin gelsn
Ayrıca yanaşma degil bütünlük denir ona ordaki herkes mavi bayragı savunuyo
Savaşın sonunda köyünüze geldik utancınızdan pazar çarlarınıza kaçtınız 1 lwl çar doldu çöl full paso küfür dedigim gibi acizsiniz ne yapıyosanız kendinize yapıyosunuzsize diyecek lafım yok.
ULAN KARAKTERSİZ KÖPEK MADEM ÖTÜYON NEDEN SAVASI BEKLETMEYE ALDIN HIYAR AGZI BİLMEM NE AGZI YAPMA BURDA MILLETE ŞEREF SIZ SİZ ADAMMISINIZ LAN BENDE MAVİDİM ALMISN ELINE DİNO ŞEREFSIZİNİ GELENE GEÇENE LONCANA GİRMİYEN ADAMA YA KÜFÜR ETTİRİRSİN YADA O BU DİYE İFTİRA ATARSIN SENI ADAM SANMISK TA YANILMISIK SENİN ZATEN DİYECEK BİRŞEYİN OLAMAZ BU SAATTEN SONRA HIRLA KÖPEK KURUSU AL LAHIN YANAŞMALARI ARKAN BİLMEM KAÇ ATIYOR ONUDA GÖRDÜK ŞİMDİ DEFOL NE KADAR HAYSİYETSİZ VARSA HEPSİ ETRAFINDA YALAKALIGNDA CABASI AZ OLDA ÖZ OL TBRK EDELİM SENİ HADE ŞİMDİ SEKTİREEEEEEEEEE

