Bvural41 1
Bvural41
kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Dün Gece Blue Katliamı..

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan TrPLoToNiqq
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 47
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Vallamı :D yakamozlular senin ela gözüne boyuna posunamı hasta sanıyosun ? Şuan içinde bulundukları durum için sizin yüzünüze güleceklerdir ama durumları eger düzelirse sizin yüzünüze bakıp Allah ın selamını dahi vermezler :D Sizin için çocuk derler durum geçene kadar katlanıp durum geçtikden sonra tekmeyi vuracaklar ozaman yine gelecegin yer maviler olacak ve göreceksinki FestivaL mi iyi YaKaMoZ mu iyi herşeyi göreceksin :D
ayrıca yokomoz degil YaKaMoZ.:ka19:

Heheh :D Olum Siz Ve Yanaşmalarınız Gidin 3 Kişi Kesin Resim Çekin :D Olum Biraz Büyüyün La :D Anca Boş Muhabbet Anca Boş Muhabbet. Olum ANKA Zamanındada YaKaMoZ Üstündü aWeSoMe Zamanındada. KursadMurat-HaryyPotter Wslerinide Hatırlatırım. YaKaMoZ Un Yarısı Askerde. Siz Daha Tek Lonca Savaşa Giremiyorsunuz Korkudan. Kaç Lonca Topladınız 4-5-6-7-8 :D Korkudan Kuyrugunuzu Kıstırıp Adam Toplarsınız. Bunu Sizde Biliyorsunuz Bizde Pis Korkaklar Sizi :) Birdaha Savaşırken Cesaret Hapı Alın, Yada Adrenalin Depolayın Yapın Bişeyler Artık :)

İlk Okul Cocuklarıyla Yanaşmalarla Lonca Kurdunuz Kendinizi Birşey Sandınız. O Adolf Denen Yanaşmaya da Söyle. WS Ye Gelsin. Eskileri Sattım Korkmayın :)
 
Heheh :D Olum Siz Ve Yanaşmalarınız Gidin 3 Kişi Kesin Resim Çekin :D Olum Biraz Büyüyün La :D Anca Boş Muhabbet Anca Boş Muhabbet. Olum ANKA Zamanındada YaKaMoZ Üstündü aWeSoMe Zamanındada. KursadMurat-HaryyPotter Wslerinide Hatırlatırım. YaKaMoZ Un Yarısı Askerde. Siz Daha Tek Lonca Savaşa Giremiyorsunuz Korkudan. Kaç Lonca Topladınız 4-5-6-7-8 :D Korkudan Kuyrugunuzu Kıstırıp Adam Toplarsınız. Bunu Sizde Biliyorsunuz Bizde Pis Korkaklar Sizi :) Birdaha Savaşırken Cesaret Hapı Alın, Yada Adrenalin Depolayın Yapın Bişeyler Artık :)

İlk Okul Cocuklarıyla Yanaşmalarla Lonca Kurdunuz Kendinizi Birşey Sandınız. O Adolf Denen Yanaşmaya da Söyle. WS Ye Gelsin. Eskileri Sattım Korkmayın :)

Ws istiyosan ben geliyim ? :D
istersen 10 istersek 100 lonca oluruz bu kadar kıskanmayın :D sarı veya kırmızı hiç farketmez kökü kaç kişi elbette 1 lonca olcak onuda yapamıyosanız gidin kendinizi damdan aşagı atın.
Maviyi, Sarı veya kırmızıyla kıyaslıyo şuna bak ya :D Kırmızıdada Mavideki gibi oyuncu çok olsaydı ordada lonca çok olurdu olmuyan aklınızdan silin artık şu düşünceyi kendinizi biz 1 loncayız diyerek avutmayın :D
3 kişi kesin resim alın diyosunda o savaşın sonunu benden iyi bilirsin bana burda artistlik yapma :D bir araya gelerek 2-3 kişi kesmişsiniz onunda ss lerini alıp havamı atıyosunuz :D
 
realkings sen kendini ancak maziyle avutursun :)
Sizki savaşı bile saygı çerçevesi içerisinde beceremiyosunuz ötüyosunuz.
11 kişi dedigin FestivaL in ilk kuruldugu günlerdi ve saglam adamları yoktu.
Size şunu yani sizi örnek vereyim YaKaMoZ ilk kuruldugunda gerek aWeSoMe ile olsun gerek ANKA ile olsun yaptıgı savasları kaybettigi için BRiaNN tarafından 1-2 defa bozulmustu ama sen beynin balık hafıza oldugu için dün ne yedigini hatırlamadıgın için bunu nerden bilecen ? o yüzden kendinizi çocukca avutmayın büyüyün ve etrafınıza bakın.

balık beyinli sesin tosuncuk 11 kişi 2 kişiye ahtırlatırım 2 suraydık biz sizde çiftelci okcu sura hpside fuldu neden bashdiyorsun ki sen burda bize aatr yapıyon kendinde demiştin bana ahtırlatrırım ne yapalım BRiaNN la ikiniz gelmişinz diye bunuda inakr etsene bunu diyen adama bakın hele şmdide lonca yeni, krulmştu dye bahane ediyor Bitter loncasınıda eyni kurlmuştu hatırlatrm yeni krulma felan hikaye tosuncuk
 
balık beyinli sesin tosuncuk 11 kişi 2 kişiye ahtırlatırım 2 suraydık biz sizde çiftelci okcu sura hpside fuldu neden bashdiyorsun ki sen burda bize aatr yapıyon kendinde demiştin bana ahtırlatrırım ne yapalım BRiaNN la ikiniz gelmişinz diye bunuda inakr etsene bunu diyen adama bakın hele şmdide lonca yeni, krulmştu dye bahane ediyor Bitter loncasınıda eyni kurlmuştu hatırlatrm yeni krulma felan hikaye tosuncuk

Ben bi bahane öne sürmüyorm brianla ikiniz geldiniz bayrak basa basa savastınız bide uydurma çiftelci varmıs okçu sura ne kadar hayal dünyan geniş ya onlar olsa zatn size yenilmezdik sizin bildiginiz 2 şey var biri iftira ve yalan konusmak digeride bayrak basmak çok güzel biliyosunuz bunlar. :D
 
Ben bi bahane öne sürmüyorm brianla ikiniz geldiniz bayrak basa basa savastınız bide uydurma çiftelci varmıs okçu sura ne kadar hayal dünyan geniş ya onlar olsa zatn size yenilmezdik sizin bildiginiz 2 şey var biri iftira ve yalan konusmak digeride bayrak basmak çok güzel biliyosunuz bunlar. :D

yaw bu akdarda yalan olamz be kardeşim biz basıyordukta siz neden basıyordunz bunuda açklarmısn bana burda anca iftira diye ötüyorsunz iftira atan varsa oda sizsinz be hala laf peşindesinz
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst