HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Evet şimdiye kadar 1 m Uriden fazla kasdı. TR 5 de birlikte oynamak isteyen mesaj atsın.
Şuan Ksk Klanı ts sinde Bucalı (emre) ve adamlarıya konusuyoruz.
İnsallah bu gece 300 liraya bi gemi çıkartmaya calısıyorum
Karşıyakanın gemisi 300 lira (2 Yıldız gemi) Ancak bot uyarısı var almadım o yüzden
İnsallah bu gece 300 liraya bi gemi çıkartmaya calısıyorum
Karşıyakanın gemisi 300 lira (2 Yıldız gemi) Ancak bot uyarısı var almadım o yüzden
Şuan Ksk Klanı ts sinde Bucalı (emre) ve adamlarıya konusuyoruz.
İnsallah bu gece 300 liraya bi gemi çıkartmaya calısıyorum
Karşıyakanın gemisi 300 lira (2 Yıldız gemi) Ancak bot uyarısı var almadım o yüzden
Ksk klanınındaki adamların hepsi sağlamdır. Karşıyakalıyı tanıyorum alma bence 300 liradan
Evet adamın sadece Rütbesi iyi
15 Lf4 ve 5 Havoc
Daha iyi bir gemi arıyoruz.Bu akşam Bucalıyla Bir kaç adamla görüsmeyi bekliyoruz
15 Lf4 ve 5 Havoc
Daha iyi bir gemi arıyoruz.Bu akşam Bucalıyla Bir kaç adamla görüsmeyi bekliyoruz
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 8
- Görüntüleme
- 7K
- Cevaplar
- 10
- Görüntüleme
- 849
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 693

