mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Ney Nasıl Geliştirilmeli ?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Warwiwor
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 16
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!



Selam arkadaşlar konuyu editledim gemimin yeni hali full elit. Ama hala güçlü değil geliştirmeye devam ediyorum. Bunlar gemimin resimleri...

- Hangar -



- Hangar -



- Yetenek Ağacı -



Krediyi Skylab ile yapıyorum.

- Skylab -



Alpha ile Beta kapısı açık.

- Alpha -



- Beta -



Oyuna çok girmediğimden sıralamada düşüğüm istesem Binbaşı filan olurum ama
sıkılıyorum şimdilik oynamadan geliştiriyorum sonra oynarım diye :ka19:

- Şeref Salonu -



- Şeref Salonu -



TR 5'de MMO Genelde her oyunu kazanıyor ben EİC'dim MMO'ya geçtim o yüzden.

- Şeref Salonu -



Bir tanede oyun içi görüntü.

Birinci konfigürasyon full hız, ikincisi kalkan.



BU ARADA TR 5 KLAN ARANIR !



Umarım Kaliteli bir konu olmuştur...

 
Son düzenleme:

Yorum yokmu bakanlar neden yorum yapmıyor hiç olmassa düşüncelerinizi yazın. Bu arda Bo2 kalkan hiç yok onun için Uridium biriktiriyorum.
 
Baya Ilerleme Var ASlında Vay REp-4 Bıle Almıssın :m08::m08::m08: Ben Almadım Rep 4 Ama ALmayı Dusunuyorum Bide Rep 4 Alsak Ne Yazar Rep 5 Cıkartırlar :l03::l03::l03::l03::l03:
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Benzer konular

Geri
Üst