berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Benim Gemi ~ [Elit] ~

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Warwiwor
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 38
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!



Selam arkadaşlar konuyu güncelledim gemimin yeni hali full elit. Ama hala güçlü değil geliştirmeye devam ediyorum. Bunlar gemimin resimleri...


- Hangar -




- Hangar -




8 İRİS var hepsi full lf3 dolu.

- Droitler -




- Yetenek Ağacı -




Krediyi Skylab ile yapıyorum.

- Skylab -




Alpha, Beta ve Gamma kapısı açık.

- Alpha -




- Beta -




Gamma kapısının son 3 parçası kaldı.

- Gamma -




Oyuna çok girmediğimden sıralamada düşüğüm istesem Binbaşı filan olurum ama
sıkılıyorum şimdilik oynamadan geliştiriyorum sonra oynarım diye :ka19:

- Şeref Salonu -




- Şeref Salonu -




TR 5'de MMO Genelde her oyunu kazanıyor ben EİC'dim MMO'ya geçtim o yüzden.

- Şeref Salonu -




Bir tanede oyun içi görüntü.

Birinci konfigürasyon full kalkan, ikincisi hız.




BU ARADA TR 5 KLAN ARANIR !




 
Son düzenleme:
NumBeR 1 senin albay yokmuydu TR 5 ' de ? :D

Bazıları hava atma diyorda söyleyim ,

Tr5 deki albayı satıp , Global Avrupa 3 de 10 İris 10 havoc (14 lf4) Gemi aldım

Sonra buradan sıkılıp gemiyi satılığa çıkardım.

Kısmetse bu Cuma , 300 Liraya gidecek gemi.

O Parayada Eliti bol bi hesap arayacağım

Bu arada Globaldaki gemiyi Oyundan gösterebilirim isteyenlere
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst