HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
arkadaşlar daha kaç kişiniz ban ydiginiz halde bot kullanmaya devam edeceksiniz? Son 1 Tarama Daha olsa Kökten gitcek çogumuzun hesabı lütfen anket'e oy verınız ve yorumatınız
Herkez Bot Kullanamda Özgür Şahsen Ben Lisanssız Bot Kullanmayı Tavsiye Etmiyorum
Lisanslı ve lisansız diye ayrım söz konusu değildir. Şahsen o botlara para dökenlere de acıyorum 3 4 aydır biobot kullanıyorum ve birkere bile bann almadım. Kbot ve ibot kullanan arkadaşlarım bu süre zarfında 2 kere bann yediler. Bakın lisanslı bot adı altında kullandıkları programla.
Lisans ve lisanssız bencede önemli değil. Yaptığım bir araştırmaya göre Darkorbit'te uzun süre Uridium satın alan müşteriler bot kullanıyor. Fakat onlar ne olursa olsun ban yemiyor. Uzun bir süre önce Darkorbit'te en çok oyun parası satın alan biri bot kullandığı için ban yemiş. Bu kişi BIGPOINT'e hesabının heri açılması için davada bulunmuş. Dava kazanılınca bu kişinin hesabının ban'ı açılmış. O zamandan beri yüksek uridium satın alan kişilerin ban yediği görülmemiş.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 24
- Cevaplar
- 24
- Görüntüleme
- 2K
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 763
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 3K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 395
