HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Herturlu custom
Artik çınlımı kaldı onlar 4 sene once qıttı![]()
4 Sene diyosun
4 sene önce oyun betaydı tek server tek ch vardı toplasan 300 kişi olmuyordu oyunda sen ne diyosun 
bence en iyi diye bir silah yok herkezin silah kullanımı değişiyor benim ark uziyi çok süper kullanıyor mesela bende tar21
bence en iyi diye bir silah yok herkezin silah kullanımı değişiyor benim ark uziyi çok süper kullanıyor mesela bende tar21![]()
Ben kim ne iyi kullanır demidimki bunlar gerçekten en iyi silahlar guc ws acısından ama sede haklısın herkezın sılah kullanımı deısır
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 323
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 969
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 678
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 100
- Görüntüleme
- 5K
