HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Custom hikaye ya. pro olan düz M4 kullanıyo oyunda
walla ben pro ların elınde hıc m4a1 gormedım

walla ben pro ların elınde hıc m4a1 gormedım![]()
M4A1 kullananda var ama custom'dan vazgecmem

walla ben pro ların elınde hıc m4a1 gormedım![]()
ooooo sen bilmiyosun eskiden çinliler vardı sürekli blackwidowda awm camo m4a1 oynarlardı
NOT:Uzun zamandır oynamıyorum oyunu bırakmışlardır belki

ßyMesMes;3735516' Alıntı:M4A1 kullananda var ama custom'dan vazgecmem![]()
Herturlu custom

Yeah Ewet Bu Kadar!!!
ooooo sen bilmiyosun eskiden çinliler vardı sürekli blackwidowda awm camo m4a1 oynarlardı
NOT:Uzun zamandır oynamıyorum oyunu bırakmışlardır belki![]()
Artik çınlımı kaldı onlar 4 sene once qıttı

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 323
- Cevaplar
- 5
- Görüntüleme
- 969
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 678
- Cevaplar
- 6
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 100
- Görüntüleme
- 5K
