HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
lonca savaşında eşit olma diye bi sınır olsaydı zaten oyunun temelinde olurdu kaç kişi online'yse gircek onlarda gireydi girmeyin mi dedik söylettirmeyin beni . +20 dedikleriniz nerde bi sslerini çekeydin
bizim loncada +20 kişi önceden ayarlanınca bile olmuyo . YA BABA BÜYÜKSÜNÜZ SİZ HAKLISINIZ LÜTFEN BİZİ YETİŞTİRİN SİZİ ÇOKK BEĞENİYORUZ 

bizim loncada +20 kişi önceden ayarlanınca bile olmuyo . YA BABA BÜYÜKSÜNÜZ SİZ HAKLISINIZ LÜTFEN BİZİ YETİŞTİRİN SİZİ ÇOKK BEĞENİYORUZ 

lonca savaşında eşit olma diye bi sınır olsaydı zaten oyunun temelinde olurdu kaç kişi online'yse gircek onlarda gireydi girmeyin mi dedik söylettirmeyin beni . +20 dedikleriniz nerde bi sslerini çekeydinbizim loncada +20 kişi önceden ayarlanınca bile olmuyo . YA BABA BÜYÜKSÜNÜZ SİZ HAKLISINIZ LÜTFEN BİZİ YETİŞTİRİN SİZİ ÇOKK BEĞENİYORUZ
![]()
la 1 dedigin dierini tutmuo biz ayarlasak bile 20 olmuo dionz savasa 35 kisi girionz

la 1 dedigin dierini tutmuo biz ayarlasak bile 20 olmuo dionz savasa 35 kisi girionz![]()
Kanka çok ayıp 35 diyosun haklarını yeme tamı tamına 34 kişilerdi
.He birde kaç kişi olduğunuz sorun değil sadece belirtmek istedim napıyosunuz köyü tümden loncayamı alıosunuz orasınıda bilmiorum gerçi.Ancak söyle bir şey war biz out'la savas yaptk hemen akabinde 5 dk bilemedin 10 dk sonra DeaDs'e savas açtk , ard arda bayağı açtk hepde red aldık.En iyisi ortak bir gün ve saat belirliyelim ve savaşalım daha akılcı bi çözüm bana göre...
la 1 dedigin dierini tutmuo biz ayarlasak bile 20 olmuo dionz savasa 35 kisi girionz :d
:d:d
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 238
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 370
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 655

bizim kadar olamadan konuşmayın bb