xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Hikaye Ekle

DeaDS bebegiiim ^^

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan CaanibaL
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 35
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

lonca savaşında eşit olma diye bi sınır olsaydı zaten oyunun temelinde olurdu kaç kişi online'yse gircek onlarda gireydi girmeyin mi dedik söylettirmeyin beni . +20 dedikleriniz nerde bi sslerini çekeydin :D bizim loncada +20 kişi önceden ayarlanınca bile olmuyo . YA BABA BÜYÜKSÜNÜZ SİZ HAKLISINIZ LÜTFEN BİZİ YETİŞTİRİN SİZİ ÇOKK BEĞENİYORUZ :D:D
 
lonca savaşında eşit olma diye bi sınır olsaydı zaten oyunun temelinde olurdu kaç kişi online'yse gircek onlarda gireydi girmeyin mi dedik söylettirmeyin beni . +20 dedikleriniz nerde bi sslerini çekeydin :D bizim loncada +20 kişi önceden ayarlanınca bile olmuyo . YA BABA BÜYÜKSÜNÜZ SİZ HAKLISINIZ LÜTFEN BİZİ YETİŞTİRİN SİZİ ÇOKK BEĞENİYORUZ :D:D

la 1 dedigin dierini tutmuo biz ayarlasak bile 20 olmuo dionz savasa 35 kisi girionz :D
 
la 1 dedigin dierini tutmuo biz ayarlasak bile 20 olmuo dionz savasa 35 kisi girionz :D

Kanka çok ayıp 35 diyosun haklarını yeme tamı tamına 34 kişilerdi :cool:.He birde kaç kişi olduğunuz sorun değil sadece belirtmek istedim napıyosunuz köyü tümden loncayamı alıosunuz orasınıda bilmiorum gerçi.Ancak söyle bir şey war biz out'la savas yaptk hemen akabinde 5 dk bilemedin 10 dk sonra DeaDs'e savas açtk , ard arda bayağı açtk hepde red aldık.En iyisi ortak bir gün ve saat belirliyelim ve savaşalım daha akılcı bi çözüm bana göre...;)
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst