HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
size bide şunu diyim biz orda aramızda konuşurken gelip arkadan dalarak yatırdığınızda ss çekiyosunuz madem alın buda sizn içeriye kaçtığınız ssler biz en azından yerdekini yatırmıyoruz kalktığı an sizler gibi
çekemeyen anten taksın derler ya aynen öyle
bazı resimlerde yerde yarılı sirulu zehirli adamlar görürsün ?onlardamı düsük lw
bitane cok güzel ss m vardı probleamı kovalarken ama screenshot almams
![]()
elinde ss olmadan konuşabiliyosan bizde konuşuruz o zaman sende 15 lv adama yattın eğer elin de ss varsa konuş buyur
bi loncadaki herkes sağlam olcak deil sonuçta
ayrıca kimse sura savunma dizmiyo bu oyunda güçlü olup parayı bulmayan
siz bence en iyisi bu deads loncasını aşşağılama küçük düşürme çabalarından vazgeçin 
şu deads ın sıralamadaki yerini çok komik buldum
şu resime bi cevap bul
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
dediğim gibi adamlarımız yok
bu savaşı neden akşam 6-7-8 de yollamadığınızı sorabilirmiyim sizlere ? outlawzla yaptıktan sonra falan mesela 
dediğim gibi adamlarımız yokbu savaşı neden akşam 6-7-8 de yollamadığınızı sorabilirmiyim sizlere ? outlawzla yaptıktan sonra falan mesela
![]()
adam yok
:d.D hahaha biz köydeyken +20 deads vardı ayrıca haklısın siz savas acablmenz icin +50 olmanz gerekiyor
outlawz savasını izleyenler bilir 35 v 5 le adamlara cullandıgınızı
biz outlawzla 14 - 9 yaptkŞu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 238
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 370
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 655
