mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Sevgili Ev Arkadaşım.2.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Mr.Graphic
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 328

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Sikkopel Porselenin Sunduğu "Sevgili Ev Arkadaşım" devam ediyor;
Ben
yakında katil olacağım, eğer bir gün Şakir' i öldürmekten tutuklanırsam;
Bu diyaloglar avukatım tarafından mahkemeye "katili kışkırtıcı
sebepler" dosyası altında sunulsun.Rica ediyorum.

17 Ekim Pazar Saat 06:00

Şakir işten çıkıp Walmart' a uğramış.O esnada ben uyuyorum.Telefonun sesine zor uyandım.

- Alo? Abi?
- Efendim Şakir?
- Uyandırmadım inşallah
- Yok olm saat daha sabahın 6' sı.Ne uyandırması
- Abi evde limon var mı? diye soracaktım.Geçen hafta 2.59 aldıgımız limon 1.79' a düşmüş.
- Al Şakir al!
- Tamam abi.İyi uykular.

Saat 06:12

- Abi kusura bakma tekrar arıyorum ama, bu hazır kanatların içinde domuz eti var mıdır?
- Ya olm manyak mısın sen? Tavuk kanadının içinde domuzun ne işi var?
- Tamam abi.İyi uykular

Saat 06:18

- Abi nohutun ingilizcesi neydi? Canım çok nohut yemeği çekti.
- Chickpeas
- Düdüklü tencere olsa şahane olurdu, hem de gaz yapmazdı ama merak etme sen.1 gün suda bekletirim, kağıt helva gibi olur.
- Ya olm uyuyorum.Arama beni!
- Tamam abi.İyi uykular

Saat 06:50

Uykuya yeni dalmışken, çat diye odamın kapısı açıldı;

- Abi bir muz aldım ki akıllara zarar.Yer misin birtane?
- ....
- Abi?
- (Allah' ım bana sabır ver)
- Hadi ben yatıyorum.Sana iyi uykular.

Yat
ki bir daha kalkama Şakir demek istiyorum ama diyemiyorum.Geçen yazımda
da anlattım.Kalbi öyle saf, öyle temiz ki; Başkası olsa....
Şakir
harbiden benim canım.Cidden seviyorum elemanı.Zamanında çok ah aldım ki
Allah başıma Şakir' i verdi diye teselli ediyorum kendimi.

Şu yazıyı yazarken bile çat kapı içeri daldı 10 dakika evvel;

- Abi üzüm yer misin? Bildiğin çavuş üzümü. Bak hele şu mübareğe, resmen serçe parmağım kadar.
- Yemem.Sagol.


Kapımı kilitledim....Cep telefonumdan aradın...
Msnden engelledim... Mail attın...
Telefonun sesini kıstım... kapımı tık tık' ladın...
Sen söyle Şakir... Neydi benim günahım?
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst