HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Sikkopel Porselenin Sunduğu "Sevgili Ev Arkadaşım" devam ediyor;
Ben
yakında katil olacağım, eğer bir gün Şakir' i öldürmekten tutuklanırsam;
Bu diyaloglar avukatım tarafından mahkemeye "katili kışkırtıcı
sebepler" dosyası altında sunulsun.Rica ediyorum.
17 Ekim Pazar Saat 06:00
Şakir işten çıkıp Walmart' a uğramış.O esnada ben uyuyorum.Telefonun sesine zor uyandım.
- Alo? Abi?
- Efendim Şakir?
- Uyandırmadım inşallah
- Yok olm saat daha sabahın 6' sı.Ne uyandırması
- Abi evde limon var mı? diye soracaktım.Geçen hafta 2.59 aldıgımız limon 1.79' a düşmüş.
- Al Şakir al!
- Tamam abi.İyi uykular.
Saat 06:12
- Abi kusura bakma tekrar arıyorum ama, bu hazır kanatların içinde domuz eti var mıdır?
- Ya olm manyak mısın sen? Tavuk kanadının içinde domuzun ne işi var?
- Tamam abi.İyi uykular
Saat 06:18
- Abi nohutun ingilizcesi neydi? Canım çok nohut yemeği çekti.
- Chickpeas
- Düdüklü tencere olsa şahane olurdu, hem de gaz yapmazdı ama merak etme sen.1 gün suda bekletirim, kağıt helva gibi olur.
- Ya olm uyuyorum.Arama beni!
- Tamam abi.İyi uykular
Saat 06:50
Uykuya yeni dalmışken, çat diye odamın kapısı açıldı;
- Abi bir muz aldım ki akıllara zarar.Yer misin birtane?
- ....
- Abi?
- (Allah' ım bana sabır ver)
- Hadi ben yatıyorum.Sana iyi uykular.
Yat
ki bir daha kalkama Şakir demek istiyorum ama diyemiyorum.Geçen yazımda
da anlattım.Kalbi öyle saf, öyle temiz ki; Başkası olsa....
Şakir
harbiden benim canım.Cidden seviyorum elemanı.Zamanında çok ah aldım ki
Allah başıma Şakir' i verdi diye teselli ediyorum kendimi.
Şu yazıyı yazarken bile çat kapı içeri daldı 10 dakika evvel;
- Abi üzüm yer misin? Bildiğin çavuş üzümü. Bak hele şu mübareğe, resmen serçe parmağım kadar.
- Yemem.Sagol.
Kapımı kilitledim....Cep telefonumdan aradın...
Msnden engelledim... Mail attın...
Telefonun sesini kıstım... kapımı tık tık' ladın...
Sen söyle Şakir... Neydi benim günahım?
Ben
yakında katil olacağım, eğer bir gün Şakir' i öldürmekten tutuklanırsam;
Bu diyaloglar avukatım tarafından mahkemeye "katili kışkırtıcı
sebepler" dosyası altında sunulsun.Rica ediyorum.
17 Ekim Pazar Saat 06:00
Şakir işten çıkıp Walmart' a uğramış.O esnada ben uyuyorum.Telefonun sesine zor uyandım.
- Alo? Abi?
- Efendim Şakir?
- Uyandırmadım inşallah
- Yok olm saat daha sabahın 6' sı.Ne uyandırması
- Abi evde limon var mı? diye soracaktım.Geçen hafta 2.59 aldıgımız limon 1.79' a düşmüş.
- Al Şakir al!
- Tamam abi.İyi uykular.
Saat 06:12
- Abi kusura bakma tekrar arıyorum ama, bu hazır kanatların içinde domuz eti var mıdır?
- Ya olm manyak mısın sen? Tavuk kanadının içinde domuzun ne işi var?
- Tamam abi.İyi uykular
Saat 06:18
- Abi nohutun ingilizcesi neydi? Canım çok nohut yemeği çekti.
- Chickpeas
- Düdüklü tencere olsa şahane olurdu, hem de gaz yapmazdı ama merak etme sen.1 gün suda bekletirim, kağıt helva gibi olur.
- Ya olm uyuyorum.Arama beni!
- Tamam abi.İyi uykular
Saat 06:50
Uykuya yeni dalmışken, çat diye odamın kapısı açıldı;
- Abi bir muz aldım ki akıllara zarar.Yer misin birtane?
- ....
- Abi?
- (Allah' ım bana sabır ver)
- Hadi ben yatıyorum.Sana iyi uykular.
Yat
ki bir daha kalkama Şakir demek istiyorum ama diyemiyorum.Geçen yazımda
da anlattım.Kalbi öyle saf, öyle temiz ki; Başkası olsa....
Şakir
harbiden benim canım.Cidden seviyorum elemanı.Zamanında çok ah aldım ki
Allah başıma Şakir' i verdi diye teselli ediyorum kendimi.
Şu yazıyı yazarken bile çat kapı içeri daldı 10 dakika evvel;
- Abi üzüm yer misin? Bildiğin çavuş üzümü. Bak hele şu mübareğe, resmen serçe parmağım kadar.
- Yemem.Sagol.
Kapımı kilitledim....Cep telefonumdan aradın...
Msnden engelledim... Mail attın...
Telefonun sesini kıstım... kapımı tık tık' ladın...
Sen söyle Şakir... Neydi benim günahım?
