mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Sevgili Ev Arkadaşım

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Mr.Graphic
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 0
  • Görüntüleme Görüntüleme 360

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Sevgili Ev Arkadaşım
Öyle bir insan düşün ki denyolar denyosu, öyle
bir insan düşün ki kamiller kamili...Şimdi bir de benim gibi bir insan
düşle.İkimizi topla, 2 ile çarp, şimdi 10 ekle, sonra ikiye böl, çıkan
sayıyı gö.

Sevgili ev arkadaşım Şakir' le 1 sene evvel
tanıştık.Çok sevdiğim bir abimin ricası üzerine benim eve taşındı.İlk
başlarda "hem kiraya ortak olur, interneti falan da bölüşürüz"
gibisinden düşündüm.Düşünmez olaydım...Ev masrafının yarısına ortak oldu
ama huzur masrafımı ikiye katladı.
Sorarım size ey dostlar!! 26 yaşında bir insan, 2010 senesinde hala Kaleci Müller şortu giyer mi? Hala bel çantasıyla gezer mi?

- Oğlum giyme şu kısacık şortu.Zaten etrafa i.neyiz sinyalleri veriyoruz.
- Abi öyle deme, çok rahat bu şort.
- O bel çantası ne lan öyle? Tezgahta incik boncuk satarmış gibi
- Abi pasaportumu falan koyuyorum içine.Çok kullanışlı.
- Allah' ın adını verdim.Bir sus!

Şakir otelde çalışıyor.Turizm mezunu.2 senelik vizeyle staj yapmaya gelmiş.Şu an beraberliğimizin 1. senesindeyiz.
Sevgili ev arkadaşımı tanımanız için aramızda geçen diyaloglara devam ediyorum.

- Oğlum 8 ay oldu hala resepsiyonda gece bekçiliği yapıyorsun.Ne BOK iş anlamadım.
-
Abi; Türkiye' ye döndüğüm zaman direkt front desk manager olarak işe
başlayacagım.Çok çalışırsam 10 seneye genel müdür olabilirim.
- Şakir; Seni oteline genel müdür yapan adamın aklına sı.ayım ben.Turizme zararsın oğlum sen.
- Abi öyle deme.Kalbimi kırıyorsun.
- Kardeşim dost acı söyler.Ben seni değil resepsiyonist, bellboy olarak almam lan işe
- Abi sana zahmet Walmarta uğrasak.Arpa şehriye almam lazım.

Bu
konuşmaların bir kelimesini dahi uyduruyorsam ibnenin önde
gideniyim.Adamda kapı çalmak diye bir huy yok.Çat kapı; "Abi şampuan
bitmiş ama ben içine su kattım" Çat kapı; "Son aldığımız domates çok
mayhoş çıktı."

Bazen içimden "Hay Abini Si****" demek geliyor ama
diyemiyorum.Çocuğun kalbi cidden temiz.Pırlanta gibi bir şahsiyet.Ne
zaman daralsam Kayahan' dan "Allah' ım Neydi Günahım" ı dinliyorum.Ben
ne ettim de başıma Şakir' i verdin diyorum.

Dün gece alışverişe
gittik.Bir arkadaşı tavsiye etmiş, elmacık kemiklerindeki tüyler için
ağda bandı kullan demiş.Ben ve Şakir; Bayan reyonunda tam 45 dakikamızı
harcadık.Şakir yine kısa şortuyla bir markaydı.

- Abi; elmacık kemiklerimdeki tüylere jilet sürmek istemiyorum.
- Askerde de ağda bandı kullanırsın o zaman
- Abi dalga geçme.Hangi markayı alsam?
- Ya oğlum sen ruh hastası mısın ? Al ne alacaksan, siktirip gidelim.Karı kız çok kötü bakmaya başladı.
- Abi bak bu bacak içinmiş ama makasla keserek küçük parçalara ayırabilirim.Hem de çok hesaplı
- Ben kimin ahını aldım ki bu cezayı çekiyorum?
- O ne demek abi?
- Eski yengen aklıma geldi Şakir.İsyanım sana değil tüm aşklara...
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst