HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Arkadaşlar çok uzun birşeyler yazmış o yüzden özet olarak yazıyorum :
''WWE'ye dönmeyi düşünmüyorum.Birçok fanım vardı Boston'da,bu beni mutlu etti ama dostlarım bu 1 gecelik bir return'du.Benim fiziğim benim gücüm tam bir harika,bu yüzden güreş benim vazgeçilmezim.Belki güreşçilere eğitim verebilirim.Ama Ne zaman Vince McMahon WWE'de yada onun karısı WWE başkanıysa Nash o zaman WWE'ye zor return yapar.Şu anda asla dönmeyi düşünmüyorum.Bazı insanlar benim dönmeme çok sevindi.Onları buradan selamlıyorum,belki sizi başka bir zaman başka bir yerde böyle sevindirebilirim.Ben güreş dünyası tarafından her zaman aranmak istiyorum.''
''WWE'ye dönmeyi düşünmüyorum.Birçok fanım vardı Boston'da,bu beni mutlu etti ama dostlarım bu 1 gecelik bir return'du.Benim fiziğim benim gücüm tam bir harika,bu yüzden güreş benim vazgeçilmezim.Belki güreşçilere eğitim verebilirim.Ama Ne zaman Vince McMahon WWE'de yada onun karısı WWE başkanıysa Nash o zaman WWE'ye zor return yapar.Şu anda asla dönmeyi düşünmüyorum.Bazı insanlar benim dönmeme çok sevindi.Onları buradan selamlıyorum,belki sizi başka bir zaman başka bir yerde böyle sevindirebilirim.Ben güreş dünyası tarafından her zaman aranmak istiyorum.''
