OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Point Blank 3D oynamakk

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ByThL!qe
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 3
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Nasılmı Olur ?


Öncelikle Bize 3D gözlük Lazım [PcWorl Aralık Ayı Serisinde Mevcuttur]
Ayrıca Kendi 3D Gözlüğümüzü Yapmayı Anlatan Konuda Burda
3D Gözlük Yapmak:



İlk Önce Programı Alttaki Resmlere Bakarak Yukleyip Kuruyoruz


1)

Link Budur Tıklayın :



[<RESME TIKLA]

3) Adım 1

[<RESME TIKLA]


Ok Dıoruz

4)

Kurul Bitince Resimdeki Gibi İşaretliyerek Finish Dİoruz

[<RESME TIKLA]

5)

[<RESME TIKLA]

6)

[<RESME TIKLA]



Burda Stereo Statusu Enable(Hot-key) Yapıoruz
OutPutu anaglyp[Free] yapıoruz
Yanındakınıde REd/cyan yapıorz Sora Apply Dioruz

7)

Oyunu Açıoruz Ordaki Adımları Uyguluoruz sonda Shift+ * yapıoruz
Onaylama Kapanıo Bu Şekilde

Gozlugumuzu takıoruz ve [shift+ Num+] yada [shift + num-] Den Gozunuze Gore Ayarlıoruz

[ALINTIDIR][+REP PLS} :ka19:
 
Son düzenleme:
&#1082;&#945;&#1103;&#8706;&#1108;ş z&#945;&#1090;&#1108;&#951; &#945;&#8467;ı&#951;&#1090;ı&#8706;ı&#1103; &#8706;&#953;&#1091;&#1108; &#1091;&#945;z&#8706;&#1084; &#963;&#1082;&#1108; ;)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst