noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
Bvural41 1
Bvural41
Hikaye Ekle

Metin2 Yı 3D oynamak

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan oIWoRSeBoYIo
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 18
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

~Metin2'yi 3D Oynamak~


~Nasıl Olur ~



Öncelikle Bize 3D gözlük Lazım [PcWorl Aralık Ayı Serisinde Mevcuttur]

Ayrıca Kendi 3D Gözlüğümüzü Yapmayı Anlatan Konuda Burda




İlk Önce Programı Alttaki Resmlere Bakarak Yukleyip Kuruyoruz



1)

Download Center --*gt; Download




[TABLE="class: ncode_imageresizer_warning, width: 640"]
[TR]
[TD="class: td1, width: 20"]
wol_error.gif
[/TD]
[TD="class: td2"]Orjinal Boyutunda Açmak İçin ( 971x861 ve %3$sKB ) Buraya Tıklayın[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
1ucgx.jpg



3) Adım 1




[TABLE="class: ncode_imageresizer_warning, width: 640"]
[TR]
[TD="class: td1, width: 20"]
wol_error.gif
[/TD]
[TD="class: td2"]Orjinal Boyutunda Açmak İçin ( 675x127 ve %3$sKB ) Buraya Tıklayın[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
gdgdagegm.bmp


Ok Dıoruz

4)

Kurul Bitince Resimdeki Gibi İşaretliyerek Finish Dİoruz

weweewpdh4.bmp


5)




[TABLE="class: ncode_imageresizer_warning, width: 640"]
[TR]
[TD="class: td1, width: 20"]
wol_error.gif
[/TD]
[TD="class: td2"]Orjinal Boyutunda Açmak İçin ( 671x471 ve %3$sKB ) Buraya Tıklayın[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
gggggg6gaa.bmp


6)




[TABLE="class: ncode_imageresizer_warning, width: 640"]
[TR]
[TD="class: td1, width: 20"]
wol_error.gif
[/TD]
[TD="class: td2"]Orjinal Boyutunda Açmak İçin ( 704x462 ve %3$sKB ) Buraya Tıklayın[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
bmsc8u.jpg


Burda Stereo Statusu Enable(Hot-key) Yapıoruz
OutPutu anaglyp[Free] yapıoruz
Yanındakınıde REd/cyan yapıorz Sora Apply Dioruz

7)

Oyunu Açıoruz Ordaki Adımları Uyguluoruz sonda Shift+ * yapıoruz
Onaylama Kapanıo Bu Şekilde

Gozlugumuzu takıoruz ve [shift+ Num+] yada [shift + num-] Den Gozunuze Gore Ayarlıoruz




[TABLE="class: ncode_imageresizer_warning, width: 640"]
[TR]
[TD="class: td1, width: 20"]
wol_error.gif
[/TD]
[TD="class: td2"]Orjinal Boyutunda Açmak İçin ( 797x618 ve %3$sKB ) Buraya Tıklayın[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
unbenannt-4wpvm.jpg


i

9)




[TABLE="class: ncode_imageresizer_warning, width: 640"]
[TR]
[TD="class: td1, width: 20"]
wol_error.gif
[/TD]
[TD="class: td2"]Orjinal Boyutunda Açmak İçin ( 797x621 ve %3$sKB ) Buraya Tıklayın[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
unbenannt-6zpra.jpg



Hayırlı Ugurlu Olsun Bolece M2yi 3D Oynamıs Oluoruz Kapatmak İstersek İzed Control den Disenable diip apply dioruz



~ Bitti ~


Resimler Alıntıdır Konu Anlatımı Ve Tercümesi Tamamen Bana Aittir.
 
Son düzenleme:

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst