berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Metin2'yi 3D Oynamak

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan emreemre1996
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 555
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

~Metin2'yi 3D Oynamak~


~Nasıl Olur ~


Öncelikle Bize 3D gözlük Lazım Kendi 3D Gözlüğümüzü Yapmayı Anlatan Konuda Burda..



İlk Önce Programı Alttaki Resimlere Bakarak Yukleyip Kuruyoruz..

Download Center --> Download

1ucgx.jpg


gdgdagegm.bmp


weweewpdh4.bmp


gggggg6gaa.bmp


bmsc8u.jpg


Burda Stereo Statusu Enable(Hot-key) Yapıoruz
OutPutu anaglyp[Free] yapıoruz
Yanındakınıde REd/cyan yapıorz Sora Apply Dioruz


Oyunu Açıoruz Ordaki Adımları Uyguluoruz sonda Shift+ * yapıoruz
Onaylama Kapanıo Bu Şekilde

Gozlugumuzu takıoruz ve [shift+ Num+] yada [shift + num-] Den Gozunuze Gore Ayarlıoruz

unbenannt-4wpvm.jpg


unbenannt-6zpra.jpg


ayırlı Ugurlu Olsun Bolece M2yi 3D Oynamıs Oluoruz Kapatmak İstersek İzed Control den Disenable deyip apply dioruz


Dadbe Arkadaşımızdan Alıntıdır...
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst