farkmt2official 1
farkmt2official
mavzermete 1
mavzermete
dreamstone 1
dreamstone
Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
Hikaye Ekle

Metin2'yi 3D Oynamak

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Halil02
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 1
  • Görüntüleme Görüntüleme 604
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

~Metin2'yi 3D Oynamak~


~Nasıl Olur ~


Öncelikle Bize 3D gözlük Lazım [PcWork Aralık Ayı Serisinde Mevcuttur]
Ayrıca Kendi 3D Gözlüğümüzü Yapmayı Anlatan Konuda Burda


İlk Önce Programı Alttaki Resmlere Bakarak Yukleyip Kuruyoruz


Download Center --> Download

1ucgx.jpg


Adım 1

gdgdagegm.bmp


Ok Dıoruz

Adım 2

Kurulum Bitince Resimdeki Gibi İşaretliyerek Finish Dİoruz

weweewpdh4.bmp


Adım 3

gggggg6gaa.bmp


Adım 4

bmsc8u.jpg


Burda Stereo Statusu Enable(Hot-key) Yapıoruz
OutPutu anaglyp[Free] yapıoruz
Yanındakınıde REd/cyan yapıorz Sora Apply Dioruz

Oyunu Açıoruz Ordaki Adımları Uyguluoruz sonda Shift+ * yapıoruz
Onaylama Kapanıo Bu Şekilde

Gozlugumuzu takıoruz ve [shift+ Num+] yada [shift + num-] Den Gozunuze Gore Ayarlıoruz

Adım 5

unbenannt-4wpvm.jpg


Adım 6

unbenannt-6zpra.jpg



Hayırlı Ugurlu Olsun Bolece M2yi 3D Oynamıs Oluoruz Kapatmak İstersek İzed Control den Disenable diip apply dioruz


~ Bitti ~

Resimler Alıntıdır Konu Anlatımı Ve Tercümesi Tamamen Bana Aittir.

Sabitlenirse Sevinirim...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst