HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ben Yazmaya Baslicam Ama Gercekten Cok Zor Tek Basina Yapilacak İS Deil[NumBeROné*;2968940' Alıntı:şuan bir firma ile konusuom crossfire pvp kuruoz dediler
adamlar crossfire pvp kuruyolarmis dosyalari falan varmş bnde anlamadm ama :S
hallederiz diolar icerigini hazirlamak ugrasitirir ama yapariz diolar
1 aylik fiyati 80 tlmiys
2 türlü crossfire var biri ayrı biri ayrı ona dikkat et.
bu arada black dün bende yatmadım sabaha kadar PM atsaydın ya

Neyse bugun dersaneden geliyim konusalım
mesmes 
adamin dedigi ztn
dedim ben onna online bi oyun silahli online falan
dedim
admda evet ondan kuruyoruz dedi..
msnsini vereyim özelden bide sen konus istiosan ?

adamin dedigi ztn
dedim ben onna online bi oyun silahli online falan
dedim
admda evet ondan kuruyoruz dedi..
msnsini vereyim özelden bide sen konus istiosan ?
linux da denedinmi ?Kardesim O Server Files Calismio Cok Denedim
sw files sitesi:
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
açıklaması war sitede ama deniyorum
birde bildiğimiz bilgisayara değil 4 gb ram li windows vps üzerinde deniyorum
ama bu işlerden anlayan bir arkadaşım centos 4.5 de dene dedi ondada denicem bakalım 
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
