mavzermete 1
mavzermete
Fethi Polat 1
Fethi Polat
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Scarlet 1
Scarlet
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

Crossfire Private Server Konusunda :)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Black_Paw
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 25
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

:D Ben Yazmaya Baslicam Ama Gercekten Cok Zor Tek Basina Yapilacak İS Deil
 
[NumBeROné*;2968940' Alıntı:
şuan bir firma ile konusuom crossfire pvp kuruoz dediler

adamlar crossfire pvp kuruyolarmis dosyalari falan varmş bnde anlamadm ama :S


hallederiz diolar icerigini hazirlamak ugrasitirir ama yapariz diolar


1 aylik fiyati 80 tlmiys

2 türlü crossfire var biri ayrı biri ayrı ona dikkat et.

bu arada black dün bende yatmadım sabaha kadar PM atsaydın ya :D

Neyse bugun dersaneden geliyim konusalım
 
mesmes :D

adamin dedigi ztn

dedim ben onna online bi oyun silahli online falan
dedim

admda evet ondan kuruyoruz dedi..

msnsini vereyim özelden bide sen konus istiosan ?
 
Kardesim O Server Files Calismio Cok Denedim
linux da denedinmi ?

sw files sitesi:

açıklaması war sitede ama deniyorum :) birde bildiğimiz bilgisayara değil 4 gb ram li windows vps üzerinde deniyorum ;) ama bu işlerden anlayan bir arkadaşım centos 4.5 de dene dedi ondada denicem bakalım :cool:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst