HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ben Emre-28 İn Verdiğiyle Redu öt2 Yi kurmultum Bana Hazır Win7 virtual pc linkini
verirmisiniz Yorumlar için saolun ...
verirmisiniz Yorumlar için saolun ...
MerHaba Arkadaşlar Bi sorunum Var Ben Hamachili Pvp Server Kurdum Xp Ye İyi
Olmuştu Fakat Bazı Sebeblerden Dolayı Bil. Gitti Bende Leptop Aldım
Hp Pavilon 3120ET
Ram: 6gb(Max:8gb)
İşlemci:İntel Cor i7 1.60ghz (Turbo Bostla 2.80ghz)
Bunu Server İçin aldım İnternetim Sınırsız Firmamızda Kuruyorum Ama İŞLETİM
SİSTEMİ Windows 7 Home Premium 64 bit Galiba Virtual Pc Bunu Desteklemiyor
Bende Ultimate Yükseltme Aldım Sahte Yükseltim Sorunsuz Çalışıyo Ama Virtual
Hala Çalımıyo Bende VmWare Worktasın Yükledim Xp Kurdum Onada Virtual Pc
Ama Bu Seferde Start Verince Siyah Ekranda Kalıyo Virtual Pc Nasıl Yapcam
Bulamadım Bazı Ark. ler Win7 De Yapmış Yardım cı olurmusunuz
:l04: TEŞEKKÜRLER:l04:
Kardeş Su Nedenlerden Dolayı Olabilir..
1-) Seninde Dediğin Gibi 64 Bit Bilgisayarlarda Virtual Acılmaz Aynı Sorun Benim Laptop Dada Olmustu 32 Bit Yaptırmayı Denemeni Tavsiye Ederim
2-) LapTop'lar da Metin2 pvp Kurmanı Tavsiye Etmem Çünkü..:
Pc Öyle Bir Kasar'ki çok Felaket Aynı Sorunu BEnde Yasadım
Sana Tavsiyem Bir Vps al Yada Bir Masa Üstü pc al Saygılarr

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 1K

MerHaba Arkadaşlar Bi sorunum Var Ben Hamachili Pvp Server Kurdum Xp Ye İyi
Telif Hakları benimdür Alın 64 bit virtual pc
