HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
MerHaba Arkadaşlar Bi sorunum Var Ben Hamachili Pvp Server Kurdum Xp Ye İyiOlmuştu Fakat Bazı Sebeblerden Dolayı Bil. Gitti Bende Leptop Aldım
Hp Pavilon 3120ET
Ram: 6gb(Max:8gb)
İşlemci:İntel Cor i7 1.60ghz (Turbo Bostla 2.80ghz)
Bunu Server İçin aldım İnternetim Sınırsız Firmamızda Kuruyorum Ama İŞLETİM
SİSTEMİ Windows 7 Home Premium 64 bit Galiba Virtual Pc Bunu Desteklemiyor
Bende Ultimate Yükseltme Aldım Sahte Yükseltim Sorunsuz Çalışıyo Ama Virtual
Hala Çalımıyo Bende VmWare Worktasın Yükledim Xp Kurdum Onada Virtual Pc
Ama Bu Seferde Start Verince Siyah Ekranda Kalıyo Virtual Pc Nasıl Yapcam
Bulamadım Bazı Ark. ler Win7 De Yapmış Yardım cı olurmusunuz
:l04: TEŞEKKÜRLER:l04:
akadaşım biraz araştırırsan bulursun win7 ler için virtual pc ler var ama biraz deişik kullanmayı bilirsen coq kolay [yardımcı oLduYsam Ne MutLu Bna] 

20 mesajı olmayanlar foruma link koyamazlar. Virüs ve trojanleri engellemek için böyle bir kural uygulanmaktadır.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 3
- Görüntüleme
- 1K

]