xranzei 1
xranzei
mavzermete 1
mavzermete
Hikaye Ekle

Yardım Edin Konu win7!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan samuhay
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 9
  • Görüntüleme Görüntüleme 814
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

:( MerHaba Arkadaşlar Bi sorunum Var Ben Hamachili Pvp Server Kurdum Xp Ye İyi

Olmuştu Fakat Bazı Sebeblerden Dolayı Bil. Gitti Bende Leptop Aldım

Hp Pavilon 3120ET

Ram: 6gb(Max:8gb)

İşlemci:İntel Cor i7 1.60ghz (Turbo Bostla 2.80ghz)

Bunu Server İçin aldım İnternetim Sınırsız Firmamızda Kuruyorum Ama İŞLETİM

SİSTEMİ Windows 7 Home Premium 64 bit Galiba Virtual Pc Bunu Desteklemiyor

Bende Ultimate Yükseltme Aldım Sahte Yükseltim Sorunsuz Çalışıyo Ama Virtual

Hala Çalımıyo Bende VmWare Worktasın Yükledim Xp Kurdum Onada Virtual Pc

Ama Bu Seferde Start Verince Siyah Ekranda Kalıyo Virtual Pc Nasıl Yapcam

Bulamadım Bazı Ark. ler Win7 De Yapmış Yardım cı olurmusunuz

:l04: TEŞEKKÜRLER:l04:
 
akadaşım biraz araştırırsan bulursun win7 ler için virtual pc ler var ama biraz deişik kullanmayı bilirsen coq kolay [yardımcı oLduYsam Ne MutLu Bna] ;)
 
Kardes Her Pc Sistemi İçin Farklıdır Sen ilk Xp De Kurdugun İçin Xp ninkini İndirmissin O Yüzden Desteklemez Googleye Virtual Pc Win7 Yaz Çıkar.

[Yardım Ettiysem Ne Mutlu Bana :)]
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst