Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Manwe Work 1
Manwe Work
noisiv 1
noisiv
Hikaye Ekle

Herkese Merhabalar :)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Jr. Ernesto
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 10
  • Görüntüleme Görüntüleme 518

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Forumunuzda yeniyim. Umarım yerim iyi olur. Konuşmalarımdan sıkılanlar olabilir, ama benim diğerleri gibi Türkçe 'yi mahvetmeye niyetim yok. En iyi bildiğim şekilde kullanmaya çalışıyorum. Kısa yazmak, şekilli yazmak sorun değil onu herkes yapabilir, ama kimse kusura bakmasın ben Türkçe 'mi seviyorum dediğim gibi mahvetmeye niyetli değilim.

!.. Ne Mutlu Türk 'üm Diyene ..! :ka19:
 
Teşekkürler, hoşbuldum :). Ormancı o senin sorunun değil. Ayarlardan klavyeni Türkçe olarak değiştirebilirsin, ama değiştirmek istemiyorsan o sana kalmış. Benim karşıma çıkan emo olmasın yeter :).
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst