HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Forumunuzda yeniyim. Umarım yerim iyi olur. Konuşmalarımdan sıkılanlar olabilir, ama benim diğerleri gibi Türkçe 'yi mahvetmeye niyetim yok. En iyi bildiğim şekilde kullanmaya çalışıyorum. Kısa yazmak, şekilli yazmak sorun değil onu herkes yapabilir, ama kimse kusura bakmasın ben Türkçe 'mi seviyorum dediğim gibi mahvetmeye niyetli değilim.
!.. Ne Mutlu Türk 'üm Diyene ..! :ka19:
Hoş qeldin .. Sitemizde Harika Vakit Geçireceqinden Emin Olabilirsin ..

Yazmayı unuttum yazarken hata veriyordu nedenini anlamadım
.
Forumda da hayatta olduğum gibi pozitif olmaya çalışırım, laf kavgası pek sevmem, küfürle işim olmaz, aktif olabildiğim kadar aktif olurum, kimseye ters davranmam. Forumdaki herkese saygı duyarım. Yaşım küçük olduğundan değil, herkes saygıyı hak eder ancak 2 çeşitli. Birinin seviyesi yüksektir ki bunlara normal saygı duyarım. Diğeri her insana saygı duyarım. Forumdakilere saygılarımla...
.Forumda da hayatta olduğum gibi pozitif olmaya çalışırım, laf kavgası pek sevmem, küfürle işim olmaz, aktif olabildiğim kadar aktif olurum, kimseye ters davranmam. Forumdaki herkese saygı duyarım. Yaşım küçük olduğundan değil, herkes saygıyı hak eder ancak 2 çeşitli. Birinin seviyesi yüksektir ki bunlara normal saygı duyarım. Diğeri her insana saygı duyarım. Forumdakilere saygılarımla...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 38
- Cevaplar
- 10
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 84
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 739
