HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Forumunuzda yeniyim. Umarım yerim iyi olur. Konuşmalarımdan sıkılanlar olabilir, ama benim diğerleri gibi Türkçe 'yi mahvetmeye niyetim yok. En iyi bildiğim şekilde kullanmaya çalışıyorum. Kısa yazmak, şekilli yazmak sorun değil onu herkes yapabilir, ama kimse kusura bakmasın ben Türkçe 'mi seviyorum dediğim gibi mahvetmeye niyetli değilim.
!.. Ne Mutlu Türk 'üm Diyene ..! :ka19:
!.. Ne Mutlu Türk 'üm Diyene ..! :ka19:
Burda Birkaç Yazını Gördüm... Vallaha 100 mesaja gel Moderatör olursun TURKCHE Değil TÜRKÇE
!!..NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE..!!
!!..NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE..!!
) sanirsam ben turkceyi katlediyorum 
klavyemde turkce karakterler yok affola

aramiza hosgeldin

Teşekkürler, hoşbuldum
. Ormancı o senin sorunun değil. Ayarlardan klavyeni Türkçe olarak değiştirebilirsin, ama değiştirmek istemiyorsan o sana kalmış. Benim karşıma çıkan emo olmasın yeter
.
. Ormancı o senin sorunun değil. Ayarlardan klavyeni Türkçe olarak değiştirebilirsin, ama değiştirmek istemiyorsan o sana kalmış. Benim karşıma çıkan emo olmasın yeter
.Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 38
- Cevaplar
- 10
- Görüntüleme
- 1K
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 84
- Cevaplar
- 4
- Görüntüleme
- 739

