HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
benm + 9 gümüş bileziimi yaktı + 8 di + 9 a basarken x(
+9 DOlunayin +9 Seytam cikartmadan iyi olabilr ortalama %42 ise edileeye layik bir silah ^^Yahu şu dolunayın ne özelliği var anlamadım. Saçma sapan bir silah işte. +9 una 20 m verenler biliyorum. Sadece gözümde salak olarak kalıyorlar. Vuruş değeride düşük, iyi değil. Özellikleri farketmez. Ben bir haftada 5 tane dolunay düşürmüştüm, hepsi +8 şu an hiç birinide kutsamayla basmadım, demirci ter silme felan yok her gün bir tanesini +8 yaptım. Tabi kullanmıyorum elimde +7 Kurtuluş palası varken +8 dolunay neyime ?
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
Metin2 Hile İstek
Hızlı koşma, slot render ve wallhack konusunda yardıma ihtiyacım var
- Cevaplar
- 17
- Görüntüleme
- 887
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 19
