HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
ben yükledim her şeyi yaptım da çalışmıyor bu ya. waiting for program to start yazıyor. dosyayı indirdim. crossfire.exe yazdım oyuna girince 2 kere F10 a bastım ama işlemiyo
bilgisayarin vista ise calismas. hata oldu dll de yarin vista hacklarini koycam kardesim.
sorunu bildirdigin icin tesekkurler. yarin wista hacklari koyulacak. indirirsin ordan
sorunu bildirdigin icin tesekkurler. yarin wista hacklari koyulacak. indirirsin ordan
ormanci senin werdigin 2 hack te çalışmıyor oyundanda atmıyor öle hiç bişey miş gibi bişey bu
ısletım sıstemın vısta ıse calısmaz.
yakında vıstayıda koycam.
yakında vıstayıda koycam.
Evet Bendede Çalışmadı senin verdiğin Hack Lar Herşeyi kuralına uygun yaptım amma . Nyse Sorun Değil Genede Ellerine Sağlık 

- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 58
- Görüntüleme
- 36K
- Cevaplar
- 34
- Görüntüleme
- 10K
