HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
hayir bende xp sp3 kullaniyorum sistemla alakasi yok 

Eee sistemle alakası yok ve oyunun yaptığı güncellemelerde sorun çıkarmıyorsa
bu meretteki sorun ne olabilir .-)
Sizide yoruyorum ama ne tavsiye edersiniz?
bu meretteki sorun ne olabilir .-)
Sizide yoruyorum ama ne tavsiye edersiniz?
Sorun hacki çaliştiramiyor olmam yani resim koyabileceğim bir sorun değil.. hacki açıp oyuna girip insert tuşuna bastiğimda hiçbirşey olmuyor.. Ormanci'nin koydugu hackide kullanmıştım, oyuna girerken bi uyari veriyordu tamam diyordum sorunsuz kullanıyordum oda çalışmıyor malesef.. Daha önce kullanmamış olsam beceremiyorum diyeceğim .-)
(oyunu silip crossfire downloader ile tekrar indirip kurdum, sonuç aynı)
(oyunu silip crossfire downloader ile tekrar indirip kurdum, sonuç aynı)
Son düzenleme:
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 7
- Görüntüleme
- 3K

