Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

WallHack /Vista-XP (xp icin yenilendi)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan MaxUS
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 7
  • Görüntüleme Görüntüleme 3K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Durumu:Calismiyorrr


1-MaxUS and Ormanci.rar`i aciyoruz
2-Dosyalari Masaustune Cikartiyoruz
3-TURKMMO.EXE acip browseye tikliyoz
4-Karsimiza Cikan Ekrandan MaxUS.dll yi bulup seciyoruz
5-Gunz.exe Yazan Yeri Silip crossfire.exe Yaziyoruz.
YURTDISINDA OLDUGUM ICIN BILGISAYAR INGILIZCE KUSURA BAKMAYIN :(

Oyun Icinde Inserte Basarak Menuyu Acabilirsiniz.Ve ok tuslariyla istediginiz hacki aktif edebilirsiniz.

DOSYAYI MASAUSTUNE CIKARTIRKEN EMIN OLUN ANTIVIRUS PROGRAMINIZ KAPALI OLSUN YOKSA PROGRAM CALISMAZ!!!

VISTA KULLANIYOSANIZ DOSYAYI YONETICI OLARAK CALISTIRIN YOKSA CALISMAZ!!!!






DOWNLOAD LINKI:

RAR SIFRESI:turkmmo.com

CREDITS:MAXUS VE ORMANCI

NOT:ARKADAS BILGISAYARIM XP OLMADIGI ICIN YINE OYUNDAN ATARMI BILMIYORUM YARIN KNKM ORMANCI DENER VE BILGI VERIR :ka19:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
ÇaliŞmiyo oyunda İnsert e basiorum hİÇ bİr menÜ cikmio sadece adamlarin İsmİ gÖrÜnÜo oda bİzİmkİlerİn
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst