HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
CrossFire AIM BOT !
ORmanCi Gururla Sunar....
Durumu : CALISMIYOR!
Icindekiler:
AIM BOT
AIM BOT
1-Rardan Cikartip Masaustune Atin.
2-ORmanCi.exe yi Acin.
3-Gunz.exe yazan Yaziyi Silip Crossfire.exe Yazin.
4-Browse'ye Tiklayin.
5- Karsiniza Gelen Ekrandan AIM.dll yi Bulup Secin.
Iyi Oyunlar...
2-ORmanCi.exe yi Acin.
3-Gunz.exe yazan Yaziyi Silip Crossfire.exe Yazin.
4-Browse'ye Tiklayin.
5- Karsiniza Gelen Ekrandan AIM.dll yi Bulup Secin.
Iyi Oyunlar...
Hacki Aktif Etmek Icin Oyun Icinde 2 Kez f10 a Basin.
Shifte Basinca EN YAKINDAKI ADAMA nisan alir.
Shifte Basinca EN YAKINDAKI ADAMA nisan alir.
NOT:Start Game ye Bastiktan Sonra Gelen Baloncuga OK dein Aksi Taktirde Oyun Acilmaz.
NOT2: Delete ye Basarsaniz Oyun Donar.
NOT3:F10a 2 den fazla Kez Basarsaniz Oyun Donar.
Resim
Linkleri görebilmek için Turkmmo Forumuna ÜYE olmanız gerekmektedir.
Rar Pas:turkmmo.com
+Rep'i Eksik Etmeyin....
Son düzenleme:
Abi verdiğin hacka tam4 gundur uğrassıyorum ama olmuyor isletim sistemim de XP bana bi akıl ver neden olmuyo r herseyi yerli yerince yapıyorum
ben vistada çalıştıramadım xp de çalışıyor fakat viatada çalıştıramadım yardımcı olursanız sevinirim
bu hack vista icin. xp de calismaz.
dier hack xp icin vistada calismaz.
dier hack xp icin vistada calismaz.
- Durum
- Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 55
- Görüntüleme
- 18K
- Cevaplar
- 58
- Görüntüleme
- 36K
- Cevaplar
- 34
- Görüntüleme
- 10K
