kralhakan2009 1
kralhakan2009
Vahsi Uzman 1
Vahsi Uzman
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

peacemackers bakarmısınz.

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan ByClubber
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 39
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Sağ üst tarafdaki haritaya bakarsan depocunun önünde oyuncular bulunmakta.

Hadi diyelimki ByClubber e vurdumda rengim kahverengi oldu.

Pekiiii, Neden mauseyi üstüne tutup skill iconunun kısayoluna basdıgım zaman karşıma "Saldıramam." diye bir yazı geldi ?

Açıklarmısın.

Hayır Hayır Gerek Yok. Ben söliyeyim

ByClubber Pk Modunda...

mousela bana tıklasan benımle ılgılı bır menu cıkar yukarda !!!!!!!
bırak oyun oynamayı artık.
su ss ıncelensın yonetıcıler, admınler....
ss de bellı durum ben daha acıklama yapmak ıstemıyorum Allah kahretsın bu gıbı oyuncuları sevındırıyorsunuz
Adam bana tıklamamıskı skıll atabılsın.
heralde saldıramam yazacak !!!!
hıc tıklamadan ejderha donusu neden atmadın damage gorunur dıyemı !!!!!!!!!!!!
 
Bazı şahıslarında ByClubber i neden desteklediklerini anlıyorum. [osmanc123]

( Editlerini geri alabilmek için ) fazla dürüstmüyüm ne :P

Heralde ByClubber ' ı destekleyecegım. bırıncı neden edıtlerım haklısın cunku ben bu oyuna 250tl den fazla para harcadım bu parayı ben ne yerden buluyorum nede bırısı bana verıyor. ıkıncı nedense ss ın gercekten duzenlenmıs fake bır ss olması.
Bu ss ıyıce ıncelenırse eger yaptıgın duzenbazlık meydana cıkacaktır guzel kardesım kafanı yorma sen...
 
:D:D DOSTUM SEN BU OYUNU İYİCE ÖĞREN.

işlev hakkında en ufak bi fikrin olmadına eminim.

sağ tuş özelligi karşındaki kişi ile Ticaret, Fısıltı, Duello Vb. şeyleri yapabilmendir.

Sol tuş a tıklar isen bahsettigin menu çıkmaz.

Ben ustune tuttum ve skıll atabılmem gerekır.

hortuma basmamamın sebebi ise. pk modda oldugun pek fazla belli olmamasıdır.

Yöneticilerinin akıllarını karıştırmak istemem elbet.

Bu yüzden parmak darbesini kullanmak istedim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst