HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Konuyu hortlatmak gibi olmasın ama uğurcuğum kimin adam olup olmadığını iyi bilir bunu anlasanız yeter![]()
Eyvallah kardeşim

Bazısı hırslısın falan demiş ama insanda biraz hırs birazda ego olmak zorunda. Ama mütevazilikde ve alçakgönüllükte olmak zorunda. Sende hepsinden var kardeşim umuyorum ilerde reelde daha iyi yerlere geleceksin seni tanıdığım kadarıyla. Hayatında ve forum hayatında başarılar inşallah admin olarak görücez seni
Fenerde şampiyon olamadı napcaz?
Fenerde şampiyon olamadı napcaz?

Bazısı hırslısın falan demiş ama insanda biraz hırs birazda ego olmak zorunda. Ama mütevazilikde ve alçakgönüllükte olmak zorunda. Sende hepsinden var kardeşim umuyorum ilerde reelde daha iyi yerlere geleceksin seni tanıdığım kadarıyla. Hayatında ve forum hayatında başarılar inşallah admin olarak görücez seni![]()
Fenerde şampiyon olamadı napcaz?
ben hiç bir zaman egolarımı tatmin etmek için çabalamadım kimseye de bir şey kanıtlama lüksüm yok tanıyan bilir tek lafım ''Eskiler Tanır Yeniler Örnek Alır ''
önümüzdeki seneye kesin , bu sorunlarla 1 kupa yeter bile 
mrb ??
Eyvallah kardeşim![]()

konuya cevap verenlerin bazıları tanımıyor ve sonra saçma yorum atıp siliyor bunlara tek cevabım ''Hakkımda Bilgin yoksa Fikrin de Olmasın''

Son düzenleme:
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 169
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 93
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 121
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 60
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 32
