HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Yazdiklarinin hepsini okudum.
Soyle bir sey dikkatimi cekti
Cok olgun seyler yazmissin.
Fakat cok YUKSEKTE UCUYORSUN!!!
Kendini ovmek istemiyormus gibi gosterip aslinda kendini ovuyorsun!!!
Peki hirsli degilim demmissin ama hirsin gozunu kor etmis gibi geliyor
Ha son olarak dedigin gibi tabiki seni senden baskasi tam olarak taniyamaz!!!
Bunlar sadece izlenimlerim!!!
Soyle bir sey dikkatimi cekti
Cok olgun seyler yazmissin.
Fakat cok YUKSEKTE UCUYORSUN!!!
Kendini ovmek istemiyormus gibi gosterip aslinda kendini ovuyorsun!!!
Peki hirsli degilim demmissin ama hirsin gozunu kor etmis gibi geliyor
Ha son olarak dedigin gibi tabiki seni senden baskasi tam olarak taniyamaz!!!
Bunlar sadece izlenimlerim!!!
Yazdiklarinin hepsini okudum.
Soyle bir sey dikkatimi cekti
Cok olgun seyler yazmissin.
Fakat cok YUKSEKTE UCUYORSUN!!!
Kendini ovmek istemiyormus gibi gosterip aslinda kendini ovuyorsun!!!
Peki hirsli degilim demmissin ama hirsin gozunu kor etmis gibi geliyor
Ha son olarak dedigin gibi tabiki seni senden baskasi tam olarak taniyamaz!!!
Bunlar sadece izlenimlerim!!!
senin izlenimlerin olabilir , daha beni bu yazıya gore kimse tanımıyor.Ben yüksekte de uçmuyorm kendimi övdüğüm falan da yok , tanıyan bilir eskiler tanır yeniler örnek alır

Konuyu hortlatmak gibi olmasın ama uğurcuğum kimin adam olup olmadığını iyi bilir bunu anlasanız yeter 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 9
- Görüntüleme
- 169
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 93
- Cevaplar
- 2
- Görüntüleme
- 121
- Cevaplar
- 0
- Görüntüleme
- 60
- Cevaplar
- 1
- Görüntüleme
- 32

