HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Ben Hack Paylaşıyorum Ama Asla Kullanmam Tamamen Sana Katılıyorum AMA ;
Birinci'si Onlara Soysuz Köpek Ya Da Ezik Diye Hitap Etmeye Hakkın Yok Ve Olmayacak !!!!
İkinci'si Eğer Gerçekten Böyle Düşünmüş Olsaydın Güzellikle Açıklamayı Tercih Ederdin !!!!
Üçüncü'sü Hack'e Karşı Olanların Senin Gibilerine İhtiyacı Yok !!!!
Dördüncü'sü Bunları Bu Şekilde Anlatarak Sen Soysuzlaşıp Sen Ezikleşmişsin !!!!
Ve Moderatörlerimizin Konuyu Kilitlemesi Dileğiyle Player902... =)
Birinci'si Onlara Soysuz Köpek Ya Da Ezik Diye Hitap Etmeye Hakkın Yok Ve Olmayacak !!!!
Bir şey sana denmiyorsa, yada sana batmıyorsa; ona karışmak sana düşmez.
İkinci'si Eğer Gerçekten Böyle Düşünmüş Olsaydın Güzellikle Açıklamayı Tercih Ederdin !!!!
Güzellikle açıklarım, hakaret ederim. Herkez kendini savunabilir.
Maydonoz olmak sana düşmez.

Üçüncü'sü Hack'e Karşı Olanların Senin Gibilerine İhtiyacı Yok !!!!
Dördüncü'sü Bunları Bu Şekilde Anlatarak Sen Soysuzlaşıp Sen Ezikleşmişsin !!!!
Parmak kadar aklın olsa, bir insanın konuşarak ezikleşmeyeceğini anlardın.
Beni hakaret etme diye uyarıyor, sen hakaret ediyorsun.
Ve bu mesajı okuyan herkez, senin bir gerizekalı olduğun sonucunu çıkartacak.

Kiminle yarışa girdiğine dikkat et.
bu arada; bana ihtiyaçları var diye açmadım, sen ve senin gibi zekasızları takmıyorum.
seni, yorumunu ve çocukça laf atma tarzınıda yok sayıyorum.
Sevgiler, gerizekalıları ezen adam...:ka19:
Evet Player ne oldu ezildin? 
Kiminle kavga ettiğine dikkat et koçum.

Kiminle kavga ettiğine dikkat et koçum.

gotohell sen ne kadar serefsiz yüzssüzsün ya yürü git basımızdan burası hack paylasım yeridir böyle konu acman ban sebebidir adminlere sesleniyorum su yüzsüzü banned die gecin!!!
¿¿ALêv¿¿ ( Forumun embesil veledi );1724120' Alıntı:gotohell sen ne kadar serefsiz yüzssüzsün ya yürü git basımızdan burası hack paylasım yeridir böyle konu acman ban sebebidir adminlere sesleniyorum su yüzsüzü banned die gecin!!!
Haklı olduğum tartışılamaz, sadece kullandığın argolardan sen ban yersin yamuk velet. :ka19:
