Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Hack ile oynayan arkadaşlara...

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan GoToHeLL..!
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 24
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

dogru bende playere katılıyorum sensın o kopek kendını bır sey zannetme hack kullanmayı bende sevmiyordum ama beni delirttirdiler hep hack giriyorlardı hep arkadaslarım ve ben kufur ediyorduk hacklara adam yıne karsıma arkadasım 1 lvldi ve adamı yendı hacksız gelmıstı adam ve sonra bende hemen hackı acıp aynılarını o adama yasatıp bır daha rahatsız etme insanları dedım bu sizce dogru degılmı artık hacksız oynanmıyor herkes senı olduruyor ne olcak exp alamıcaz bu hack lar sadece exp kasmak içindir kötü alıskanlıkları yoktur saygılar hurmetler Kral_Arthur Free Turkish Kanalı Turkish Serveri saygılar
 
dogru bende playere katılıyorum sensın o kopek kendını bır sey zannetme hack kullanmayı bende sevmiyordum ama beni delirttirdiler hep hack giriyorlardı hep arkadaslarım ve ben kufur ediyorduk hacklara adam yıne karsıma arkadasım 1 lvldi ve adamı yendı hacksız gelmıstı adam ve sonra bende hemen hackı acıp aynılarını o adama yasatıp bır daha rahatsız etme insanları dedım bu sizce dogru degılmı artık hacksız oynanmıyor herkes senı olduruyor ne olcak exp alamıcaz bu hack lar sadece exp kasmak içindir kötü alıskanlıkları yoktur saygılar hurmetler Kral_Arthur Free Turkish Kanalı Turkish Serveri saygılar

Yani diyorsun ki, bende gerizekalı eziğin tekiyim, bende hack açar hack ile oynarım. :m08:
 
Ben Hack Paylaşıyorum Ama Asla Kullanmam Tamamen Sana Katılıyorum AMA ;

Birinci'si Onlara Soysuz Köpek Ya Da Ezik Diye Hitap Etmeye Hakkın Yok Ve Olmayacak !!!!
İkinci'si Eğer Gerçekten Böyle Düşünmüş Olsaydın Güzellikle Açıklamayı Tercih Ederdin !!!!
Üçüncü'sü Hack'e Karşı Olanların Senin Gibilerine İhtiyacı Yok !!!!
Dördüncü'sü Bunları Bu Şekilde Anlatarak Sen Soysuzlaşıp Sen Ezikleşmişsin !!!!

Ve Moderatörlerimizin Konuyu Kilitlemesi Dileğiyle Player902... =)


Kesinlikle Katılıyorum Herkesin Düşüncesi Kendine ve senin kimseye hakaret etmeye hakkın yok!
 
veee eğer sen bunun altında ezilip basitleştikten sonra bu konuyu açtıysan sen bi Yüzsüzsün.

Bu Tartışılamaz İşte! Hack Kullanan Kişilere kin duyabilirsin ama bu senden başkasını ilgilendirmez.Sadece seni İlgilendirir.

s4 leauge oynamıyorum ama oynayıp bu konuyu Görseydim seninle attığım vs de hack açar bi dahada yüz yüze gelmezdim bunu bil!

Bunlar Senin bizi ilgilendirmiyo bunu tekrar söylüyorum!!!!!

Konu Kilit+ Hakaret Kasıtlı olduğu için Ban Lütfen!
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst