mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Hack ile oynayan arkadaşlara...

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan GoToHeLL..!
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 24
  • Görüntüleme Görüntüleme 2K
veee eğer sen bunun altında ezilip basitleştikten sonra bu konuyu açtıysan sen bi Yüzsüzsün.

Bu Tartışılamaz İşte! Hack Kullanan Kişilere kin duyabilirsin ama bu senden başkasını ilgilendirmez.Sadece seni İlgilendirir.

s4 leauge oynamıyorum ama oynayıp bu konuyu Görseydim seninle attığım vs de hack açar bi dahada yüz yüze gelmezdim bunu bil!

Bunlar Senin bizi ilgilendirmiyo bunu tekrar söylüyorum!!!!!

Konu Kilit+ Hakaret Kasıtlı olduğu için Ban Lütfen!

Vaay, hep flood, hemde veledliğin belirtisi. Player902 yalakası, yada fake hesabısın. Bunu biliyorum. ;)

Ben düşüncemi belirtiyorum, sadece seni ilgilendirir diyorsun.
O kadar kişi ilgilendirmediğinden mi yorum yazdı?
Sende öyle. ;)
Gerizekalı olduğunu kanıtladım, naş naş annesiz.
 
Sikerm seni amq cocu anama laf etme siqerm seni forumda götün kalkmasın yiyosa bulusak amq cocugu
 
Öncelikle merhaba.

Ben *[Banned_Tr]*

cCc.WaRiOr.cCc ortak çarımdır, fakat çalındı.

o çalınınca oyundan soğudum. girmiyordum, 6 ay sonra girdim.

Baktım ki herkez hack.
Bu duruma çok sinirlendim.
Hatta HP hack bile var.
o hack olmadan oynayamayan eziklere sesleniyorum,

bir oyunu saçma sapan oynayarak ne anlıyorsunuz? ezik olduğunuzu kabul edin.

bir oyun için ana avrat giriyorsunuz, ve ezilmeye mahkumsunuz.
Köpek gibi eziliyorsunuz, adamlar ne dese haklı.

ve cevap veremiyorsunuz.
o hack olmasa sizin gibi gerizekalı eziklere oyun oynatılmaz.
hacksız 1 lvl adamla vs atsanız ezer geçer
ne anlıyorsunuz o hileden?!
zorla küfür ettireceksiniz adama.
artık sizin gibi soysuz köpeklere diyecek bir şey kalmamıştır zaten.
hacksız görüyoruz ;)
Vs de 6-0 gidiyorum, ya hack açıyor yada ana avrat dalıyor. :)
söyleyeceklerim bu kadar. karar sizin. artık size diyecek bir şey kalmadı.
parmak kadar beyniniz olsa hacksoz oynar kendinizi geliştirirsiniz...:ka24:

Her zaman arkandayim.:l03:
 
GoToHeLL...! kadar soysuz köpek varmi.Veled klavye babalisigi taslıyo belkide anasının karnında 100 ay kalmıs anasının bilmem neyi patlayıp cıkmıstır meydana bu veled:D:D
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst