HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
Öncelikle merhaba.
Ben *[Banned_Tr]*
cCc.WaRiOr.cCc ortak çarımdır, fakat çalındı.
o çalınınca oyundan soğudum. girmiyordum, 6 ay sonra girdim.
Baktım ki herkez hack.
Bu duruma çok sinirlendim.
Hatta HP hack bile var.
o hack olmadan oynayamayan eziklere sesleniyorum,
bir oyunu saçma sapan oynayarak ne anlıyorsunuz? ezik olduğunuzu kabul edin.
bir oyun için ana avrat giriyorsunuz, ve ezilmeye mahkumsunuz.
Köpek gibi eziliyorsunuz, adamlar ne dese haklı.
ve cevap veremiyorsunuz.
o hack olmasa sizin gibi gerizekalı eziklere oyun oynatılmaz.
hacksız 1 lvl adamla vs atsanız ezer geçer
ne anlıyorsunuz o hileden?!
zorla küfür ettireceksiniz adama.
artık sizin gibi soysuz köpeklere diyecek bir şey kalmamıştır zaten.
hacksız görüyoruz
Vs de 6-0 gidiyorum, ya hack açıyor yada ana avrat dalıyor.
söyleyeceklerim bu kadar. karar sizin. artık size diyecek bir şey kalmadı.
parmak kadar beyniniz olsa hacksoz oynar kendinizi geliştirirsiniz...:ka24:
Ben *[Banned_Tr]*
cCc.WaRiOr.cCc ortak çarımdır, fakat çalındı.
o çalınınca oyundan soğudum. girmiyordum, 6 ay sonra girdim.
Baktım ki herkez hack.
Bu duruma çok sinirlendim.
Hatta HP hack bile var.
o hack olmadan oynayamayan eziklere sesleniyorum,
bir oyunu saçma sapan oynayarak ne anlıyorsunuz? ezik olduğunuzu kabul edin.
bir oyun için ana avrat giriyorsunuz, ve ezilmeye mahkumsunuz.
Köpek gibi eziliyorsunuz, adamlar ne dese haklı.
ve cevap veremiyorsunuz.
o hack olmasa sizin gibi gerizekalı eziklere oyun oynatılmaz.
hacksız 1 lvl adamla vs atsanız ezer geçer
ne anlıyorsunuz o hileden?!
zorla küfür ettireceksiniz adama.
artık sizin gibi soysuz köpeklere diyecek bir şey kalmamıştır zaten.
hacksız görüyoruz

Vs de 6-0 gidiyorum, ya hack açıyor yada ana avrat dalıyor.

söyleyeceklerim bu kadar. karar sizin. artık size diyecek bir şey kalmadı.
parmak kadar beyniniz olsa hacksoz oynar kendinizi geliştirirsiniz...:ka24:
Ben Hack Paylaşıyorum Ama Asla Kullanmam Tamamen Sana Katılıyorum AMA ;
Birinci'si Onlara Soysuz Köpek Ya Da Ezik Diye Hitap Etmeye Hakkın Yok Ve Olmayacak !!!!
İkinci'si Eğer Gerçekten Böyle Düşünmüş Olsaydın Güzellikle Açıklamayı Tercih Ederdin !!!!
Üçüncü'sü Hack'e Karşı Olanların Senin Gibilerine İhtiyacı Yok !!!!
Dördüncü'sü Bunları Bu Şekilde Anlatarak Sen Soysuzlaşıp Sen Ezikleşmişsin !!!!
Ve Moderatörlerimizin Konuyu Kilitlemesi Dileğiyle Player902... =)
Birinci'si Onlara Soysuz Köpek Ya Da Ezik Diye Hitap Etmeye Hakkın Yok Ve Olmayacak !!!!
İkinci'si Eğer Gerçekten Böyle Düşünmüş Olsaydın Güzellikle Açıklamayı Tercih Ederdin !!!!
Üçüncü'sü Hack'e Karşı Olanların Senin Gibilerine İhtiyacı Yok !!!!
Dördüncü'sü Bunları Bu Şekilde Anlatarak Sen Soysuzlaşıp Sen Ezikleşmişsin !!!!
Ve Moderatörlerimizin Konuyu Kilitlemesi Dileğiyle Player902... =)
