Fethi Polat 1
Fethi Polat
Bvural41 1
Bvural41
OnurBoyla 1
OnurBoyla
mavzermete 1
mavzermete
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

SHIELD VPS

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

işe yarıyor mu yoksa teoride acilmiş bir konu mu
Test edildi ve sorunsuz şekilde çalışıyor. Metni komple kopyalayıp yapay zekaya yapıştırabilirsin; sistemi sana detaylı ve anlaşılır biçimde açıklayacaktır. Zaten oldukça basit bir yapı olduğu için kurulumu ve uygulanışı da kolaydır.
 
Test edildi ve sorunsuz şekilde çalışıyor. Metni komple kopyalayıp yapay zekaya yapıştırabilirsin; sistemi sana detaylı ve anlaşılır biçimde açıklayacaktır. Zaten oldukça basit bir yapı olduğu için kurulumu ve uygulanışı da kolaydır.
Paylaşım için teşekkürler. Bu kadar gelişmiş olmasa da 2006'da no-ip.info kullanırdım RagnarokOnline Server çalışmasında, her gidi gençlik yıllarım :D
 
Paylaşım için teşekkürler. Bu kadar gelişmiş olmasa da 2006'da no-ip.info kullanırdım RagnarokOnline Server çalışmasında, her gidi gençlik yıllarım :D
Evet hakikaten :D O kadar eski olmasa da bir zamanlar güvenlik duvarı falan değil, “dosya uzantı ve adını değiştirince hacklenmez” dönemi vardı zaten :D
IP’yi bilen yok, portu bulan yok, bir de üstüne no-ip… resmen doğal DDoS koruması gibi çalışıyordu.
Şimdi katmanlı shield, proxy, Cloudflare anlatıyoruz; o yıllarda en büyük güvenlik yöntemi: “server.exe’yi metin2.exe yap ve rahat ol” seviyesiydi :D
 
Evet hakikaten :D O kadar eski olmasa da bir zamanlar güvenlik duvarı falan değil, “dosya uzantı ve adını değiştirince hacklenmez” dönemi vardı zaten :D
IP’yi bilen yok, portu bulan yok, bir de üstüne no-ip… resmen doğal DDoS koruması gibi çalışıyordu.
Şimdi katmanlı shield, proxy, Cloudflare anlatıyoruz; o yıllarda en büyük güvenlik yöntemi: “server.exe’yi metin2.exe yap ve rahat ol” seviyesiydi :D
Çünkü kaynak yoktu Reis, o yüzden de az çok bilgisayar bilgisi olanlar işlem yapabiliyordu ama o bile zordu. Örnek vereyim; RO için oyuna yeni Effectler yazmıştım Bugysbunny Twitter vs karakterin altında yanarlı dönerli şeyler :D Fotoğraftaki örnek gibi. Neyse bunu sisteme tanıtıp kodları dahil ederken ";" hatasıydı yanlış hatırlamıyorsam ya 3 gün yada 1 hafta hatayı aradım, düşün :D
 

Ekli dosyalar

  • 2.jpg
    2.jpg
    9.8 KB · Görüntüleme: 0
Aynen öyle :D
O zamanlar ne doğru düzgün dokümantasyon vardı ne de hazır kaynak. Bir hata alınca googlea yaz, forum forum gez, yabancı konuları çevir derken saatler gidiyordu.
İnsanın aklına gelmez, kod doğru sanırsın ama minicik bir noktalı virgül bütün haftayı yedirir. (halen daha maalesef :D)

Şimdiki gibi otomatik hataları gösteren araçlar, hazır rehberler, yapay zekâ falan yoktu; mecburen dene-yanıl mantığıyla çözmeye çalışıyorduk.
Hele ki sizin dönemde effect vs yazabilen adam zaten full stack developer sayılıyordur muhtemelen :D


Recep Tayyip Erdogan Reaction GIF by Balıkesir Design Studio
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst