mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

ServerSide M2 Anti Hack v3 (Sunucu Taraflı Koruma)

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

yok konuyu anlatmadan düşünerek yaptığın anlaşılıyor.

ama server taraflı önemli olan anlık yakalamadır.

adam ban atmakla mı uğraşsın

anakart seriali bile banlayan hwid sistemin varsa olabilir.

ama en güzeli hileli hilesiz oyuncu anlık hile yakalaması ve eski haline döndürmesi

dahada güzeli o hile yapılamaması
Ben hep beraber geliştirileceğine inanıyorum Reis o yüzden ücretsiz ve açık kodlarla paylaştım. En basit örnek; time yapılı bot sistemlerin 2 bin 3 bin bandında gezdiğini gördüm. Emektir sonuçta herkes hakkını kazanacak ama ben aynı yapıyı vuruş odaklı olarak ve değiştirilebilir sembol ve renk yapısı ile yeniden düzenleyerek daha korunaklı bir yapı kurmaya çalıştım. Bu sadece bot için geçerliki ben komple sistem üzerinde çalışma yaptım. Dilersen kodlara bakarak neler yapıldığını daha iyi gözlemleyebilirsin.
 
Ben hep beraber geliştirileceğine inanıyorum Reis o yüzden ücretsiz ve açık kodlarla paylaştım. En basit örnek; time yapılı bot sistemlerin 2 bin 3 bin bandında gezdiğini gördüm. Emektir sonuçta herkes hakkını kazanacak ama ben aynı yapıyı vuruş odaklı olarak ve değiştirilebilir sembol ve renk yapısı ile yeniden düzenleyerek daha korunaklı bir yapı kurmaya çalıştım. Bu sadece bot için geçerliki ben komple sistem üzerinde çalışma yaptım. Dilersen kodlara bakarak neler yapıldığını daha iyi gözlemleyebilirsin.

inşllah biri yapar.

svsidede şöyle oluyor.
anlık hileyi tespit edip oyuncunun pc varsayılan değeri döndürüyor.oyuna yansımıyor.

ama svside client verisi de kullanıyor çok az kod bloğu var.

böyle birşey olsa güzel olurdu
 
Bugün
inşllah biri yapar.

svsidede şöyle oluyor.
anlık hileyi tespit edip oyuncunun pc varsayılan değeri döndürüyor.oyuna yansımıyor.

ama svside client verisi de kullanıyor çok az kod bloğu var.

böyle birşey olsa güzel olurdu
Aklımdan az önce geçen tam olarak buydu. Oyuna robot kontrol atmak çok boğucu olduğunu düşündüm. Bu yüzden elde edilen veriler ve MS üzerinden limit düşümüne geçirmeyi düşünüyorum. PVP ve PVE öğrenme modeli güncelleyip Atak tölerans değerlerini okuyarak sunucuda yaşanacak paket değerlerini arka planda geri çekebilirsem çekeceğim. Ayrıca pong ve ping alışverişini daha elverişli hale getirerek sunucu yapılı ve töleranslı, oyuncuyu üzmeyecek bir sisteme geçeceğim. Umarım başarabilirim, böylece Client tarafından enjeksiyon vs ile uğraşmak zorunda kalınmaz. Sadece ben değil, aynı mantık ile çok gelişmiş sistem kurabilirsiniz. Bu benim ilk sistemim, çok daha yetkin arkadaşların daha iyi işler çıkarabileceğini düşünüyorum, saygılar 🙏🏻
 
inşllah biri yapar.

svsidede şöyle oluyor.
anlık hileyi tespit edip oyuncunun pc varsayılan değeri döndürüyor.oyuna yansımıyor.

ama svside client verisi de kullanıyor çok az kod bloğu var.

böyle birşey olsa güzel olurdu
svside çalışma mantığı
client verisinden kasıt şu ;

1)MoveSpeed yani karekterin yürüyüşünü 300 ms de göndermek yerine bu değeri 150 yapıyor ve client game tarafına daha hızlı paket gönderimini sağlıyor buda karekter anlık hareket ettiğinde hızı gameye gönderiliyor

2)Attack Speed için ise client src eklenen kod ise gönderilen paketi 8 byt ile sınırlandırıyor yabi max 8 byt gönderebilirsin diyor cliente svside ise kalibrasyonunu tek tek deneyip karekterlere job kontrol , binek , dönüşüm karekter hangi durumdayaa ona göre algılama yapıyor o yüzden 16383 yaptığında svside algılıyor

Mesela şuan yapmış olduğum ServerSideX game taraflı hile koruma sistemi aynı svside olacak şekilde kodlamasını yapıyorum ama benimki ücretsiz versiyonu
 
svside çalışma mantığı
client verisinden kasıt şu ;

1)MoveSpeed yani karekterin yürüyüşünü 300 ms de göndermek yerine bu değeri 150 yapıyor ve client game tarafına daha hızlı paket gönderimini sağlıyor buda karekter anlık hareket ettiğinde hızı gameye gönderiliyor

2)Attack Speed için ise client src eklenen kod ise gönderilen paketi 8 byt ile sınırlandırıyor yabi max 8 byt gönderebilirsin diyor cliente svside ise kalibrasyonunu tek tek deneyip karekterlere job kontrol , binek , dönüşüm karekter hangi durumdayaa ona göre algılama yapıyor o yüzden 16383 yaptığında svside algılıyor

Mesela şuan yapmış olduğum ServerSideX game taraflı hile koruma sistemi aynı svside olacak şekilde kodlamasını yapıyorum ama benimki ücretsiz versiyonu
Bu olaylarda üstat gördüğüm kişilerden birisisin Reis, birgün kendi sistemimizi yapacağız inanıyorum : ))
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst