mavzermete 1
mavzermete
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
xranzei 1
xranzei
Hikaye Ekle

HSACS iSTiRAP | SERVER FILES + SOURCE | VERSION 2369 | PK POT AKTIF SOURCE | LİSANS İPTAL EDİLDİ|

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan CoderPia
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 40
  • Görüntüleme Görüntüleme 1K

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

ODBC de problem olsa server engine calıstırmaz :) kanka uzun zamandır yapıyom ben bu işleri neyse tekrar indirip deneyeyim hatrın icin haber ederim yine sana kanka
Kurulum video çekeceğim yakın zamanda yapamazsan oradan izleyip uygulayabilirsin. :)
 
Bak guzel kardesim bu dosyaları benim arkadaşım hazırladı sen de bulmuşsun bi yerden ama bilmediğin çok belli Server Files lerde Game Option tablosunda 127.0.0.1 loop IP var :) diğer tabloda ise Dış IP var sen bunu Local Calıstırıyorsun Server Kurdum sanıyorsun :) Dosyalar zaten Local Test icin hazırladı benim arkadaş :) Anlaman için sana detaylı anlattım. Kısacası sen bu konulara uzaksın dostum :)
 
Bak guzel kardesim bu dosyaları benim arkadaşım hazırladı sen de bulmuşsun bi yerden ama bilmediğin çok belli Server Files lerde Game Option tablosunda 127.0.0.1 loop IP var :) diğer tabloda ise Dış IP var sen bunu Local Calıstırıyorsun Server Kurdum sanıyorsun :) Dosyalar zaten Local Test icin hazırladı benim arkadaş :) Anlaman için sana detaylı anlattım. Kısacası sen bu konulara uzaksın dostum :)
Seninle polemiğe girme gereksiniminde bulunmayacağım, paylaştığım dosyalar ile video çekip konuya ekledim. Video dikkatlice izlersen sunucuda kurulu olan dosyalar ve kendi bilgisayarımdan oyuna girdiğim aşikar. Sunucu IP adresine kadar mevcut video da, senin dediğin gibi local çalıştırıyor olsaydım videoda server.ini kısımda senin dediğin 127.0.0.1 olurdu 45.143.4.219 IP adresi olmazdı neyse konulara kimin hakim olup kimin olmadığı zaten ortada o yüzden fazla bir şey söylemeye de ihtiyaç duymuyorum. :)
 
Seninle polemiğe girme gereksiniminde bulunmayacağım, paylaştığım dosyalar ile video çekip konuya ekledim. Video dikkatlice izlersen sunucuda kurulu olan dosyalar ve kendi bilgisayarımdan oyuna girdiğim aşikar. Sunucu IP adresine kadar mevcut video da, senin dediğin gibi local çalıştırıyor olsaydım videoda server.ini kısımda senin dediğin 127.0.0.1 olurdu 45.143.4.219 IP adresi olmazdı neyse konulara kimin hakim olup kimin olmadığı zaten ortada o yüzden fazla bir şey söylemeye de ihtiyaç duymuyorum. :)
hocam bi video çeksen süper olur
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst