HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
abi güncellemeyi bekliyorumEyvallah optimizasyonu client source üzerinden dediğim sistemleri eğer çekebilirsen seninkide buna yakın birşey olur.
Kurulum videosu konuda mevcut pack kapatma yada files kurulumunda sorun yaşıyor olabilirsin.

Hocam otomatik saldırı çalışmıyor, ws atarken skiller bazen etki etmiyor, bazen karakter kendi kendine hareket ediyor, tooltip sorunu var, efsun nesnesi gibi şeyleri npcden alınca k envanterine gelmiyor çoğu zaman, fix eklenmiş zaten ama binek üzerinde saldırı yapılmıyor, şuan fark ettiğim sorunlar bunlar hocam. Çözülürse çok güzel olur.Eyvallah optimizasyonu client source üzerinden dediğim sistemleri eğer çekebilirsen seninkide buna yakın birşey olur.
Kurulum videosu konuda mevcut pack kapatma yada files kurulumunda sorun yaşıyor olabilirsin.
hangi binekte yapıyor kral fix sonrası bende bir sorun gözükmüyorHocam otomatik saldırı çalışmıyor, ws atarken skiller bazen etki etmiyor, bazen karakter kendi kendine hareket ediyor, tooltip sorunu var, efsun nesnesi gibi şeyleri npcden alınca k envanterine gelmiyor çoğu zaman, fix eklenmiş zaten ama binek üzerinde saldırı yapılmıyor, şuan fark ettiğim sorunlar bunlar hocam. Çözülürse çok güzel olur.
Aslında bilinen hataları topluca bu konu altında yazılırsa çözüme kısa sürede ulaşabilir bende bulursam yazacağımHocam otomatik saldırı çalışmıyor, ws atarken skiller bazen etki etmiyor, bazen karakter kendi kendine hareket ediyor, tooltip sorunu var, efsun nesnesi gibi şeyleri npcden alınca k envanterine gelmiyor çoğu zaman, fix eklenmiş zaten ama binek üzerinde saldırı yapılmıyor, şuan fark ettiğim sorunlar bunlar hocam. Çözülürse çok güzel olur.
Hocam herhangi bir fix uygulamadım ben sıfırdan karşılaştığım sorunları yazıyorum ki files sahibi veya forumdaki developerlar sorunlara fix atabilsin diye, bu konularda biraz acemi olduğum için ben fixleyemiyorum, maksat filesi kullanan hiçkimse sorun yaşamasın diye. Yani şuan tüm bineklerde bahsettiğim durum var haliyle.hangi binekte yapıyor kral fix sonrası bende bir sorun gözükmüyor
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 42
- Görüntüleme
- 4K
- Cevaplar
- 40
- Görüntüleme
- 5K
- Cevaplar
- 113
- Görüntüleme
- 14K
- Cevaplar
- 121
- Görüntüleme
- 11K
- Cevaplar
- 44
- Görüntüleme
- 5K
