TruvaGame Level 23 Katılım 23 Ocak 2016 Konular 8,370 Mesajlar 18,390 Online süresi 4mo 19d Reaksiyon Skoru 4,085 Altın Konu 0 Başarım Puanı 506 MmoLira 74 DevLira 0 Ticaret - 0% 0 0 0 14 Kas 2025 #1 ROHAN2 WORLD 1-120 TR TİPİ OFFICIAL YOHARA, BALATHOR VE AMON! 80. GÜNÜNDE! +10.000 ONLİNE! HİLE VE BOT %100 ENGELLİ HEMEN TIKLA! Libérer Conjugation - Fransızca fransızca fiil çekimleri - libérer fiilinin fransızca çekimi - libérer fiilini fransızca çekimle Indicatif présent je libère tu libères il/elle libère nous libérons vous libérez ils/elles libèrent Indicatif imparfait je libérais tu libérais il/elle libérait nous libérions vous libériez ils/elles libéraient Indicatif passé simple je libérai tu libéras il/elle libéra nous libérâmes vous libérâtes ils/elles libérèrent Indicatif passé composé j' ai libéré tu as libéré il/elle a libéré nous avons libéré vous avez libéré ils/elles ont libéré Indicatif plus-que-parfait j' avais libéré tu avais libéré il/elle avait libéré nous avions libéré vous aviez libéré ils/elles avaient libéré Indicatif passé antérieur j' eus libéré tu eus libéré il/elle eut libéré nous eûmes libéré vous eûtes libéré ils/elles eurent libéré Indicatif futur je libérerai tu libéreras il/elle libérera nous libérerons vous libérerez ils/elles libéreront Indicatif futur antérieur j' aurai libéré tu auras libéré il/elle aura libéré nous aurons libéré vous aurez libéré ils/elles auront libéré Subjonctif présent je libère tu libères il/elle libère nous libérions vous libériez ils/elles libèrent Subjonctif imparfait je libérasse tu libérasses il/elle libérât nous libérassions vous libérassiez ils/elles libérassent Subjonctif passé j' aie libéré tu aies libéré il/elle ait libéré nous ayons libéré vous ayez libéré ils/elles aient libéré Subjonctif plus-que-parfait j' eusse libéré tu eusses libéré il/elle eût libéré nous eussions libéré vous eussiez libéré ils/elles eussent libéré Conditionnel présent je libérerais tu libérerais il/elle libérerait nous libérerions vous libéreriez ils/elles libéreraient Conditionnel passé j' aurais libéré tu aurais libéré il/elle aurait libéré nous aurions libéré vous auriez libéré ils/elles auraient libéré Impératif tu libère nous libérons vous libérez Lightning Co-Administrator Katılım 24 Ağu 2017 Konular 4,295 Mesajlar 16,378 Çözüm 19 Online süresi 6mo 16d Reaksiyon Skoru 6,854 Altın Konu 708 Başarım Puanı 439 MmoLira 91,990 DevLira 12 Ticaret - 0% 0 0 0 16 Kas 2025 #2 Paylaşım için teşekkürler Cevap yazmak için giriş yap yada kayıt ol.
ROHAN2 WORLD 1-120 TR TİPİ OFFICIAL YOHARA, BALATHOR VE AMON! 80. GÜNÜNDE! +10.000 ONLİNE! HİLE VE BOT %100 ENGELLİ HEMEN TIKLA! Libérer Conjugation - Fransızca fransızca fiil çekimleri - libérer fiilinin fransızca çekimi - libérer fiilini fransızca çekimle Indicatif présent je libère tu libères il/elle libère nous libérons vous libérez ils/elles libèrent Indicatif imparfait je libérais tu libérais il/elle libérait nous libérions vous libériez ils/elles libéraient Indicatif passé simple je libérai tu libéras il/elle libéra nous libérâmes vous libérâtes ils/elles libérèrent Indicatif passé composé j' ai libéré tu as libéré il/elle a libéré nous avons libéré vous avez libéré ils/elles ont libéré Indicatif plus-que-parfait j' avais libéré tu avais libéré il/elle avait libéré nous avions libéré vous aviez libéré ils/elles avaient libéré Indicatif passé antérieur j' eus libéré tu eus libéré il/elle eut libéré nous eûmes libéré vous eûtes libéré ils/elles eurent libéré Indicatif futur je libérerai tu libéreras il/elle libérera nous libérerons vous libérerez ils/elles libéreront Indicatif futur antérieur j' aurai libéré tu auras libéré il/elle aura libéré nous aurons libéré vous aurez libéré ils/elles auront libéré Subjonctif présent je libère tu libères il/elle libère nous libérions vous libériez ils/elles libèrent Subjonctif imparfait je libérasse tu libérasses il/elle libérât nous libérassions vous libérassiez ils/elles libérassent Subjonctif passé j' aie libéré tu aies libéré il/elle ait libéré nous ayons libéré vous ayez libéré ils/elles aient libéré Subjonctif plus-que-parfait j' eusse libéré tu eusses libéré il/elle eût libéré nous eussions libéré vous eussiez libéré ils/elles eussent libéré Conditionnel présent je libérerais tu libérerais il/elle libérerait nous libérerions vous libéreriez ils/elles libéreraient Conditionnel passé j' aurais libéré tu aurais libéré il/elle aurait libéré nous aurions libéré vous auriez libéré ils/elles auraient libéré Impératif tu libère nous libérons vous libérez
Lightning Co-Administrator Katılım 24 Ağu 2017 Konular 4,295 Mesajlar 16,378 Çözüm 19 Online süresi 6mo 16d Reaksiyon Skoru 6,854 Altın Konu 708 Başarım Puanı 439 MmoLira 91,990 DevLira 12 Ticaret - 0% 0 0 0 16 Kas 2025 #2 Paylaşım için teşekkürler