TruvaGame Level 23 Katılım 23 Ocak 2016 Konular 8,370 Mesajlar 18,425 Online süresi 4mo 20d Reaksiyon Skoru 4,085 Altın Konu 0 Başarım Puanı 506 MmoLira 254 DevLira 0 Ticaret - 0% 0 0 0 11 Kas 2025 #1 HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA! Laper Conjugation - Fransızca fransızca fiil çekimleri - laper fiilinin fransızca çekimi - laper fiilini fransızca çekimle Indicatif présent je lape tu lapes il/elle lape nous lapons vous lapez ils/elles lapent Indicatif imparfait je lapais tu lapais il/elle lapait nous lapions vous lapiez ils/elles lapaient Indicatif passé simple je lapai tu lapas il/elle lapa nous lapâmes vous lapâtes ils/elles lapèrent Indicatif passé composé j' ai lapé tu as lapé il/elle a lapé nous avons lapé vous avez lapé ils/elles ont lapé Indicatif plus-que-parfait j' avais lapé tu avais lapé il/elle avait lapé nous avions lapé vous aviez lapé ils/elles avaient lapé Indicatif passé antérieur j' eus lapé tu eus lapé il/elle eut lapé nous eûmes lapé vous eûtes lapé ils/elles eurent lapé Indicatif futur je laperai tu laperas il/elle lapera nous laperons vous laperez ils/elles laperont Indicatif futur antérieur j' aurai lapé tu auras lapé il/elle aura lapé nous aurons lapé vous aurez lapé ils/elles auront lapé Subjonctif présent je lape tu lapes il/elle lape nous lapions vous lapiez ils/elles lapent Subjonctif imparfait je lapasse tu lapasses il/elle lapât nous lapassions vous lapassiez ils/elles lapassent Subjonctif passé j' aie lapé tu aies lapé il/elle ait lapé nous ayons lapé vous ayez lapé ils/elles aient lapé Subjonctif plus-que-parfait j' eusse lapé tu eusses lapé il/elle eût lapé nous eussions lapé vous eussiez lapé ils/elles eussent lapé Conditionnel présent je laperais tu laperais il/elle laperait nous laperions vous laperiez ils/elles laperaient Conditionnel passé j' aurais lapé tu aurais lapé il/elle aurait lapé nous aurions lapé vous auriez lapé ils/elles auraient lapé Impératif tu lape nous lapons vous lapez
HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA! Laper Conjugation - Fransızca fransızca fiil çekimleri - laper fiilinin fransızca çekimi - laper fiilini fransızca çekimle Indicatif présent je lape tu lapes il/elle lape nous lapons vous lapez ils/elles lapent Indicatif imparfait je lapais tu lapais il/elle lapait nous lapions vous lapiez ils/elles lapaient Indicatif passé simple je lapai tu lapas il/elle lapa nous lapâmes vous lapâtes ils/elles lapèrent Indicatif passé composé j' ai lapé tu as lapé il/elle a lapé nous avons lapé vous avez lapé ils/elles ont lapé Indicatif plus-que-parfait j' avais lapé tu avais lapé il/elle avait lapé nous avions lapé vous aviez lapé ils/elles avaient lapé Indicatif passé antérieur j' eus lapé tu eus lapé il/elle eut lapé nous eûmes lapé vous eûtes lapé ils/elles eurent lapé Indicatif futur je laperai tu laperas il/elle lapera nous laperons vous laperez ils/elles laperont Indicatif futur antérieur j' aurai lapé tu auras lapé il/elle aura lapé nous aurons lapé vous aurez lapé ils/elles auront lapé Subjonctif présent je lape tu lapes il/elle lape nous lapions vous lapiez ils/elles lapent Subjonctif imparfait je lapasse tu lapasses il/elle lapât nous lapassions vous lapassiez ils/elles lapassent Subjonctif passé j' aie lapé tu aies lapé il/elle ait lapé nous ayons lapé vous ayez lapé ils/elles aient lapé Subjonctif plus-que-parfait j' eusse lapé tu eusses lapé il/elle eût lapé nous eussions lapé vous eussiez lapé ils/elles eussent lapé Conditionnel présent je laperais tu laperais il/elle laperait nous laperions vous laperiez ils/elles laperaient Conditionnel passé j' aurais lapé tu aurais lapé il/elle aurait lapé nous aurions lapé vous auriez lapé ils/elles auraient lapé Impératif tu lape nous lapons vous lapez