berkmenoo 1
berkmenoo
mavzermete 1
mavzermete
Mt2Hizmet 1
Mt2Hizmet
xranzei 1
xranzei
Bvural41 1
Bvural41
noisiv 1
noisiv
Manwe Work 1
Manwe Work
Hikaye Ekle

Kontrol Ediliyor Range Wait Damage Hakkında

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Csezen
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Cevaplar Cevaplar 4
  • Görüntüleme Görüntüleme 793

HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!

Arkadaşlar kolay gelsin. C# da bir bot yazıyorum, bot içerisine sendbattleattack fonksiyonunu ekledim açınca target damage i çalıştırabiliyorum. ancak istediğim şey range wait damage. karakterimin ışınlanmasını istemiyorum ancak sunucu tarafına oradaymışım gibi gönderip her bir mob için target damage fonksiyonunu gönderirsem işe yarayacağını düşünüyorum ancak hangi fonksiyonu kullanmam gerekiyor yada yanlış mı düşünüyorum doğrusu nedir. birde otomatik toplama fonksiyonunu nasıl bulabilirim yardımcı olursanız sevinirim. internetten kaynaklara bak demeyin hepsine baktım yapabilsem buraya yazmazdım.
 
Arkadaşlar kolay gelsin. C# da bir bot yazıyorum, bot içerisine sendbattleattack fonksiyonunu ekledim açınca target damage i çalıştırabiliyorum. ancak istediğim şey range wait damage. karakterimin ışınlanmasını istemiyorum ancak sunucu tarafına oradaymışım gibi gönderip her bir mob için target damage fonksiyonunu gönderirsem işe yarayacağını düşünüyorum ancak hangi fonksiyonu kullanmam gerekiyor yada yanlış mı düşünüyorum doğrusu nedir. birde otomatik toplama fonksiyonunu nasıl bulabilirim yardımcı olursanız sevinirim. internetten kaynaklara bak demeyin hepsine baktım yapabilsem buraya yazmazdım.
kanka sendbattleattack nasıl yapılıyor bana öğretme şasnın var mi herkes yapıyor bende öğrenmek istiyorum bir video çekme şansın varmi bana
 
Arkadaşlar kolay gelsin. C# da bir bot yazıyorum, bot içerisine sendbattleattack fonksiyonunu ekledim açınca target damage i çalıştırabiliyorum. ancak istediğim şey range wait damage. karakterimin ışınlanmasını istemiyorum ancak sunucu tarafına oradaymışım gibi gönderip her bir mob için target damage fonksiyonunu gönderirsem işe yarayacağını düşünüyorum ancak hangi fonksiyonu kullanmam gerekiyor yada yanlış mı düşünüyorum doğrusu nedir. birde otomatik toplama fonksiyonunu nasıl bulabilirim yardımcı olursanız sevinirim. internetten kaynaklara bak demeyin hepsine baktım yapabilsem buraya yazmazdım.
SendCharacterStatePacket ile hedefe adım adım ışınlanarak git ve sendbattleattack ile saldırı yap sonra eski konumuna geri dön
 
SendCharacterStatePacket ile adım adım ışınlanmadan kasıt nedir doğrudan ışınlansak çalışmaz mı ? birde SendCharacterStatePacket in doğru adres olduğunu nasıl test ederim ? gönderdiğim koordinata ışınlanması mı gerekir ?
 
SendCharacterStatePacket ile adım adım ışınlanmadan kasıt nedir doğrudan ışınlansak çalışmaz mı ? birde SendCharacterStatePacket in doğru adres olduğunu nasıl test ederim ? gönderdiğim koordinata ışınlanması mı gerekir ?
direkt ışınlanırsan olmaz sunucu eski konum ve yeni konum arasındaki farkı fazla görürse ışınlanma olmaz, 50 birim kadar parça parça ışınlanman gerekiyor. SendCharacterStatePacket sunucu taraflı karakterin konumunu değiştiren fonksiyondur karakterin ışınlandığını oyun içinde göremezsin fakat kod kısmında log ekleyerek görebilirsin, eski ve yeni konumunu log olarak yazdır.

bu linkte git SwordWH() ismindeki fonksiyona göre kodlarını yaz
 

Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)

Geri
Üst