HERAKLES Otomatik Avlı kalıcı sunucu. 19 Haziran'da açılıyor. Atius & Wizard güvencesiyle hemen kayıt ol, ön kayıt ödülleri aktif. HEMEN TIKLA!
pack kısmı hiç sevmediğim şeydir ya beni benden alıyor ben girilebilecek şekilde ayarlamıştım soruce tarafını kullanmak isteyen pack tarafını bulur halleder niyetiyle tabi ama eline sağlık pack tarafı eksiklikleri hallolur diye tahmin ediyorumyığınla hata varda, önce up olsun, yeni konu üzerinden ilerleyelim, çözümleri topluca yaparız. Pack uydurma tarzında olduğundan fazla hata mevcut. Ama çözülemeyecek hata yokYeni konuyu hazırlıyorum. Uplaod biraz uzun sürecek, net kötü biraz
pack kısmı hiç sevmediğim şeydir ya beni benden alıyor ben girilebilecek şekilde ayarlamıştım soruce tarafını kullanmak isteyen pack tarafını bulur halleder niyetiyle tabi ama eline sağlık pack tarafı eksiklikleri hallolur diye tahmin ediyorum
hallolur. Pack kısmından bende pek hoşlanmıyorum ama bakıyorum, kimse yardım etmiyor, çözen varmı o dahi belirsizlikte gidiyor. Tabi çıkarcılar bundan payını alıyor. 2 gün sonra satışta görmek muhtemeldi, en azından aradan bir kaç çıkarcıyı eleyelim, ayrıca insanların yararlanacağı tarzda geliştirme süreci olsun. Konu üzerinde tek seni gördüm yardımcı olan başka kimse, kimseye yardım etmiyor, yada çözemiyor bilemiyorum. Yabancı 2 kişi dc'den yazdı ona istinaden genel yardım yapmak daha mantıklı olur diye düşündüm.Bu arada externler için teşekkür ederim. Benim externler biraz fazla boyut kaplıyordu. Seninkini çok kontrol etmedim ama benimkine nazaran daha derli topludur diye düşündüm. Seninde eline sağlık

normalde eminin paylaştığı externleri kullanacaktım fakat owsap files olan başka bir extern kullandımhallolur. Pack kısmından bende pek hoşlanmıyorum ama bakıyorum, kimse yardım etmiyor, çözen varmı o dahi belirsizlikte gidiyor. Tabi çıkarcılar bundan payını alıyor. 2 gün sonra satışta görmek muhtemeldi, en azından aradan bir kaç çıkarcıyı eleyelim, ayrıca insanların yararlanacağı tarzda geliştirme süreci olsun. Konu üzerinde tek seni gördüm yardımcı olan başka kimse, kimseye yardım etmiyor, yada çözemiyor bilemiyorum. Yabancı 2 kişi dc'den yazdı ona istinaden genel yardım yapmak daha mantıklı olur diye düşündüm.
Bu arada externler için teşekkür ederim. Benim externler biraz fazla boyut kaplıyordu. Seninkini çok kontrol etmedim ama benimkine nazaran daha derli topludur diye düşündüm. Seninde eline sağlık![]()
Yeni konu üzerinden devam ediyorum. Dosyalar uplaod oluyor. Yükleme tamamlanınca konu içerisinde linkleri paylaşacağım.
Şu an konuyu görüntüleyenler (Toplam : 0, Üye: 0, Misafir: 0)
Benzer konular
- Cevaplar
- 27
- Görüntüleme
- 898
